audibluesky Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Искам да попитам ако се затапи механично и софтуерно EGR ще реагира ли по някакъв начин компютъра на това (като грешка примерно)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Не си задаваш правилно въпросът. Софтуерното затапване на EGR-а означава префлашване на компютъра на двигателя. При BKC EGR-а не може да се деактивира с VCDS. Но се подготви за повишен разход. При BKD (2.0 TDI), при затапен EGR разходът в градско се вдига с 1-2л./100. Аз лично файда от това не виждам. Нов EGR струва около 100 лева. А за махането му ще дадеш около 200 лева и после ще ти гори повече градско. Не виждам изгодата от махането му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 28 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 На предишната ми кола /Golf IV 1.9 TDI) му зададохме минималните стойности през VAG да се затвори клапата и отделно на колекторите слижихме на едно място пластина колкото 1 лев.Когато свалихме колекторите по стените им имаше много сажди и отвора им беше значително стеснен.Майстора ми каза,че това е от EGR и след затапването му ще си останат чисти.Та затова мислех да направя тази интервенция за да не се трупат сажди там и да не се стесняват отворите им така ще минава повече въздух през тях.Наистина забелязах,че след това колата ми загряваше по бавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Изчисти си колекторите (ако искаш) и си карай. Тази гняс се налепва там за много години. Винаги можеш да махнеш EGR-a, но тук не е толкова лестно (и евтино), а ползите са спорни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 (Редактирано) Защо искаш да го махаш?Не е препоръчително за този двигател.А и при мен кола на 160 000 км. близо няма почти никакво зацапване.Това е няква масова лудост с тези ЕГР-и,и катализатори. Редактирано 28 Май 2016 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 28 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Благодаря ви,пичове. Евентуално ще само ще зачистя колекторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване