audisto Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 Здравейте,колата гасне когато си иска в движение на място по инерция няма значение,и като изгасне въртя ключа и нищо не се случва,дори и стартера не върти,като постои малко и пали без проблем това може да го направи няколко пъти за един час,а може и една седмица да няма проблем. Досега са проверени реле на ЕКУ,клеморед ,маси,и всички врузки около релета и бушони,ако имате мнения давайте p.p. Audi 2.5 TDI 115ps 1994 limozine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 При опит за палене чуваш ли шалтера на стартера да щрака?Ако да проблема е в стартера, ако НЕ мериш на кабела(тънкия) на шалтера дали има + при опит за палене. Ако има значи шалтера е проблема или връзката на това кабелче е слаба. Ако няма 12В тръгваш на зад клеморед, реле (ако изобщо има). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audisto Публикувано 29 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 ако беше проблема в стартера ,мотора нямаше да гасне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 Някой е чел между редовете Грешки записва ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audisto Публикувано 29 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 (Редактирано) Преди 22 часа, venciii написа: Цитиране на предходно мнение! няма грешки Редактирано 30 Май 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 По-старите коли стартера не е зависим от ЕКУ-то (при тази кола дали е така НЕ знам) щом и той не върти ме навежда на мисълта, че проблема е в лоши връзки. Тези коли имат много букси маси, релета, модули и предпазители на много места. Лошото е че свестни подробни ел. схеми за тях няма или поне аз за толкова години не съм намирал. Аз бих разгледал буксата на клемореда, някой от кабелите остава без захранване и после кабела има шанс да те заведе при проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване