POPCORN Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 (Редактирано) Здравейте. Решил съм да си слагам такъв спойлер.Колата ми е Sportback . От етката гледам, че има два варянта. За кола с 2 врати и за кола с 4 . Значи моя номер би трябвало да е 8P4 827 933 GRU . В ибей намерих обява , но номера е 8P4827933AGRU . Има едно А в повече. Каква е разликата? Някакво подобрение ли е,че е с А? Мерси предварително за инфото и помощта Редактирано 12 Юни 2016 от POPCORN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Да, 933А e за фейслифт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 А ще стане ли за моята кола?Или в фейслифта има разлика в петата врата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Става няма разлика преди и след феиса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Благодаря ви и на двамата.А като си поръчвам попринцип чисто нов такъв спойлер не идва със стопчето на него нали?трябва допълнително да си го купя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Зависи от модела. Този е без ако не греша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) Този няма стоп така ли?Къде в етката да гледам за номер със стоп?Определено със стоп по ме кефи :)Все пак колата си е предвидена със стоп Kaто гледам в ибей под тоя номер, тия където са се продавали всичките са имали място за стоп Редактирано 13 Юни 2016 от POPCORN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Ще ти трябва стоп от триврато 8Р. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Защо така се получава?Смисъл стопа пише,че е за кола с четири врати пък стопа трявба да е от кола с три врати ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Загледа ли спойлерът на @iko 1. Спойлерът е с оригинален трети стоп от тривратка. И аз преди година като се бях разтърсил за спойлер, забелязах това. Като схигна в офиса ще проверя по ETKA, при различните ревизии как стоят нещата. Но при първа ревизия (без индекс), на 100% се сменя и третия стоп. P.S Знам че ти е нов и още не ти се разделя с него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Всички спойлери са с интегриран стоп. Той обаче рядко върви към самия спойлер. Заивиси и от псойлера, който искаш да слагаш, като гледам си се насочил към S-line спойлер. Твоят няма да ти свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) Ясно.Язък.Купих си го преди 1 месец нов оригинален Ще трябва да го шитна на някои и да си взема друг Иначе аз не държа толкова да е S-line . Просто като влезна в програмата и като дам 2008 година ми излиза това :)Също така искам да е оригинален, а в ибей рядко се продават оригинални Поне като търся последно време съм попаднал на 1-2 обяви еддиният ми иска 100 лв за доставка Вашите спойлери на фейслифта такива ли са S-line ? Редактирано 13 Юни 2016 от POPCORN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Ако имаш S-line пакет са логично S-line Ако нямаш S-line пакет - няма спойлер. Ако имаш S3 е друг.... Ако имаш RS 3 ... съвсем друг Горните 4 важат и за преди, и за след фейслифт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Да има логика Е щом го дават този, този ще си взема.Въпроса е после да видя какъв стоп трябва да взема.Дали от триврата или четириврати .Гледам в същата година си има отделно стоп за спойлер и без спойлер :)Би трябвало да е този , който е за спойлер Но това ще го разучавам по-натам като дойде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) Независимо от това спойлер с какъв индекс избереш и дали е от RS или от S-line, ако е оригинален на 100% трябва да смениш третия стоп със такъв от тривратка. В момента ти подготвям разбивка на оригиналните спойлери по номера. Имай малко търпение. Редактирано 13 Юни 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Добреммммммм , търпелив съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Започвам от ЕТКА-та. Няма значение дали колата е фейслифт или не е. Спойлерите са едни и същи и промените по тях са по ревизии, а не по МоделГодина. Петата врата е еднаква при 8РА. Ето какво дава ЕТКА за ревизиите при S-line: В момента, ако отидеш в представителството, ще ти продадат спойлер с индекс D. Всички ревизии (разбирай индекси) са с трети стоп от тривратия ни събрат. 8P4 827 933: 8P4 827 933 A: 8P4 827 933 D: На мен обаче, доста повече ми допада спойлерът от RS. Цената му е по-солена, но и изглежда по-спортно. 8P4 827 933 B: На който и спойлер да се спреш, ще ти трябва и нов трети стоп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Ясно, ще трябва да се взима нов стоп.Това да е кахъра Значи няма проблем , да си взема тоя спойлер , който съм си харесал с индекс А?Ще ми стане без проблем, трябва само да си взема трети стоп от триврато Ауди А3 .Правилно ли съм разбрал ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) И ще се наложи и две буксички с пиновете да си купиш (както обикновено при ретрофитите при теб ). Е, може и да удължиме кабелът. Ще го решаваме на място. Редактирано 13 Юни 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Слушам . Ти разбираш електриките ти казваш Знаеш,че искам всичко да стане оригинално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Ще допълня темата. Излезна ми и оригинален retrofit kit на Audi, който е за Sportback. Значително по-евтин е от S-line спойлера. Номерът на кита е 8P9 071 640 9AX. Отличава се от S-ковия по по-заоблените си форми и по това, че си остава фабричния трети стоп. Ето и снимка: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Такъв се слага фабрично от МГ2012 дори и без S-line пакет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Aз по картинките не мога да намеря разлика между А и Д ? Някой по нати с тия неща може ли да каже ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Визуално, не би трябвало да има. Това е като да търсиш визуалната разлика между твоя фар с индекс А и индекс К. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Ясно. Благодаря Пламене за хубавата тема.Довечера имаш бира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване