HannoSLM Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 Здравейте , Искам да увелича оборотите на празен ход малко. С ваг-кома са вдигнати на макс но не е достатъчно. Проблемът е, че когато колата седи на P всичко е перфектно (на около 800 оборота), но на D, когато спра, оборотите стават около 740 и започна да се усеща лека вибрация (подобна на звънене на телефон). Явно някой тампон е сдал багажа Струва ми се, че това ще се увеличи за в бъдеще. Пробвах с lemmiwinks, но по някаква причина не ще да се свърже - казва No usb cable detected. Същото положение и с Unisettings. Кабела който имам работи с vcds, въпреки, че не на всичко (примерно на 32 програма не ми излизат данните?) и auto-scan също зацикля де*а. Или да се прежаля и да сменя тампоните на двигател и скорости? Всякакви идеи са добре дошли предварително благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 Обади се ако си в Пловдив, ще я направим. Това отнема 2мин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 23 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2016 (Редактирано) На 17/06/2016 at 19:59, tvard написа: Цитиране на предходно мнение! верно е 2 мин Понеже колегата tvard не ни светна как става, ето начина: Влизате в vcds>options и изключвате intelligent mode (след като е свързан интефейс кабела с колата). След това не е проблем unisettings да си разпознае ECU-то през interface кабела и да се правят промени. Вдигнах оборотите на празен ход от 720 на 760 и вибрацията намаля много (почти изчезна). На P предавка са около 820 (не се промениха). Хвана ме шубе да ги вдигна с 100 от раз, така че малко ще покарам така и ако всичко е ок ще ги бутна до 800. Трябва ли да очаквам промяна в разхода на гориво? Другите настройки изглеждат опасни за пипане, така че тепърва започва четенето P.S. След махането на тоя intelligent mode започнаха да ми излизат всички данни от колата, които преди ми бъгваха. Редактирано 23 Юни 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
С.Стефанов Публикувано 25 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2016 А защо не сменяш тампона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 25 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2016 На 23.06.2016 г. at 13:05, HannoSLM написа: верно е 2 мин Понеже колегата tvard не ни светна как става, ето начина: Колегата, не може да гадае къде са ви проблемите по два реда във форум. Предложил си е помощта, от това накъде повече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 27 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 On 6/25/2016 at 7:44 PM, С.Стефанов said: А защо не сменяш тампона? доколкото разбрах е тегава работа и според майсторите няма смисъл да се сменя заради малка вибрация. Пък и не се знае, точно кой тампон/и. Вибрацията почти не се усеща така или иначе, а вече изцяло изчезна след увеличаване с 40 rpm. За какво да го сменям тампона при такива положения?. On 6/25/2016 at 8:41 PM, tvard said: Колегата, не може да гадае къде са ви проблемите по два реда във форум. Предложил си е помощта, от това накъде повече? според мен трябва да се споделя, когато някой знае нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 27 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 Прикачам интересна програмка за МЕ7, подходяща не само за осмаци. Който знае за какво става въпрос ще я оцени UniSettings Bosch ME7.zip Ето преди 2 години съм го споделил, ако има кой да търси. Преди 2 часа, HannoSLM написа: доколкото разбрах е тегава работа и според майсторите няма смисъл да се сменя заради малка вибрация. Пък и не се знае, точно кой тампон/и. Вибрацията почти не се усеща така или иначе, а вече изцяло изчезна след увеличаване с 40 rpm. За какво да го сменям тампона при такива положения?. според мен трябва да се споделя, когато някой знае нещо От къде да знам с кой кабел си? Има два вида кабели "вагком", с кой от двата си? Е вече мога да си отговоря, но от първия ти пост не! Задавайте правилно въпросите си, не да ви вадим думите с ченгел(както е израза). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 27 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 27 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 (Редактирано) На 27/06/2016 at 13:55, nichirenshu написа: Цитиране на предходно мнение! принципно си прав, но мисля да го сменя със следващото обслужване или ако се наложи някакъв друг ремонт. Превантивно ще ги сменя всичките (на скорости и двигател), но понеже това ще се случи в началото на есента, видях, в audiworld.com, че вдигането на оборотите е много често ползвано решение. Сега няма смисъл да бързам? Пък и увеличените обороти с нищо не пречат. Редактирано 1 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване