siergooo Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Здравейте, Карам А4, Б7. Имам датчици за налягането на гумите (много добра екстра). Но докато работеше. Сега на дисплея ми свети една задраскъна гума, което най-вероятно значи, че няма връзка с датчика. Някой срещал ли е такъв проблем? Дали му е свършила батерията. Има ли възможност да се сменя батерията. Че един нов датчик е 150 лева, а пискането и мигането всеки път е доста дразнещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Оригиналните са капсуловани и направо се сменят, ако не бъркам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siergooo Публикувано 20 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2016 И аз от това се опасявах. Както казах един нов е над 150 (почти колкото една джанта). Дали има шанс да се разглоби все пак и да се смени батерията? Някои ако знае... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 20 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2016 Няма такъв шанс, сменя се датчика. През VAG-COM можеш да провериш кой е виновника и съответно състоянието на останалите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siergooo Публикувано 20 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2016 ОК, Благоадря. Ще пробвам с VAG-COM. Поздрави, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HIGHWAY Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Не знаех, че тази екстра е налична в А4 Б7. Освен датчиците какво друго е необходимо за ретрофит на тази екстра и как сигнализира - разпознава ли коя гума е изпуснала... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 (Редактирано) Не ти казва точно коя гума е. Използва датчици на всяко едно колело за да засече малка разлика в скоростта спрямо останалите. Ще трябва да минеш през девет планини в десета, в крайна сметка за едно нищо. Модула не е проблем да го сложиш, но имаш по един датчик на всяко колело. Окабеляването ще е кошмар, освен ако не е част от стандартния кабелен сноп (най-вероятно не е). Освен това ти трябва и лостчето до волана за да можеш да изкючиш лампата, след като светне. Ако екстрата я нямаш не си заслужава според мен да се добавя след това, освен ако нямаш донор. Редактирано 22 Юли 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HIGHWAY Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Благодаря колега, ретрофита определено не си струва специално за тази екстра. Мислех, че е по-просто, но в този случай определено няма смисъл - труда и средствата вложени в този ъпгрейт могат да се насочат към нещо по-смислено като ретрофит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 Ретрофита е лесен, ако имаш парктроник - захранване и CAN се взима от него. Останалото е да се пусне кабелен сноп до антената зад гредата на задната броня. Това е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 (Редактирано) Да, значително по-лесно ако е с парктроник. Искам също да направя една корекция на горния си пост. Начина на засичане коя гума е спаднала не е чрез разлика в скоростта спрямо другите колела. Б7-ците използват директния начин - датчиците са в гумата от другата страна на кранчето. Те си имат батерийка, така че измерват налягането а и го предават по радиото до модула на честота 433 MHz. Редактирано 24 Юли 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване