hysterics Публикувано 15 Август 2016 Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 Ритането от 2ра на 1ва се оправи при мен с ъпдейт на софта и смяна на масло. Не знам за фейса дали има по-нови версии на софта на кутията, но ако има, шанса да се оправи е голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 22 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Здравейте, Искам да питам на 4F фейслифта, оригинално къде седи пожарогасителя? Аптечката разбрах, че седи в задния подлакътник. Моля ако някой има оригинален по арогасител със стойка да даде парт номерата, както и на стойка и авариен триъгълник за седан, знам, че е на капака на багажника, ама имам празно място само. В момента колата е с комплект от бензиностанция и го държа в резервнага гума, ама ако има багаж и стане беля ще е трудно. Искам да го направя както трябва. Благодаря Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godbg Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 На 15.08.2016 г. at 9:42, hysterics написа: Ритането от 2ра на 1ва се оправи при мен с ъпдейт на софта и смяна на масло. Не знам за фейса дали има по-нови версии на софта на кутията, но ако има, шанса да се оправи е голям. А колко пари е цялата работа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Към 300-400 лв, ако не сменяш маслото в дифовете и раздатката. Те са +250 някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godbg Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Лол, то за мотора не е толкова скъпо.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Маслото за кутията е доста по-скъпо... 50-60лв литъра, а тя побира 9л (реално 6-7 при нормална смяна). Филтъра и гарнитурата ОЕМ са 150-тина лева и вече колкото ти вземат за труд. А обслужването на мотора също скача добре, ако обслужиш и ролката с ремъците, а не само маслото и 3-те филтъра (4 че купето са 2 ). Така че всичко е в нормите. Дифовете и раздатката натоварват малко, ама това е цената на хубавото 4х4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 (Редактирано) При мен пълно обслужване-двата ремъка,5ролки,водна помпа,масло в двигателя тогава кастрол 8 литра,масло в скоростната кутия към 6 литра по 60 лв,и диферинциалите,без раздатката,труда-стана към 1620 лева.И маслен,горивен филтър и всички въздушни. Редактирано 31 Август 2016 от koceg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване