DJANO Публикувано 18 Август 2016 Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 (Редактирано) При всяко положение 1,6 мотора е най-евтин за обслужване. Обслужването (ремъци, ролки и т.н.) при 1,8 или 1,8Т вероятно ще е двойно като цена на 1.6. Заради демпфера на ангренажа и обтяжната ролка на пистовия ремък. При старите модели скоростната кутия е проблемна, лично имахме такова А3 (1997 година) преди години и кутията беше дроб. 1,6 мотора е перфектен за градско каране, въртящ момент има в ниските обороти защото е с 8 клапана и си дърпа прилично на купето на А3. Във високите обороти слабее и като цяло извънградско малее ако искаш да изпреварваш по-бързо, но до 130км/ч набира прилично. Редактирано 18 Август 2016 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DGSTN Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Ангренаж комплект за AGN 1.8 125к.с. на Gates e 140лв. и включва ремъка, обтяжна ролка и обтегач заедно с паразитната ролка. Водна помпа зависи от марката, но се въртят около 50лв. +/- 10-15лв. Пистовия ремък е 30-ина лева, а обтегача му е около 60лв. пак на Gates. Ангренаж на 1.6 AKL комплект ремък и ролка на Gates 100лв., водна помпа беше около 100лв. също. За пистовия не си спомням. В ниските обороти вървят сравнимо, във високите 1.8 има доста предимство. Данъка на 1.8 е 120лв., на 1.6 38лв. в една и съща община. Разхода е еднакъв на газ и на 2-те, 1.8 е с газов инжекцион слаган в България Emmegas, 1.6 е с Ланди, така си дойде от Италия. Ако трябва да избирам между 2-та, бих взел 1.8 - извънградско е по-поносим, гори същото като 1.6, но не гори масло и няма вероятност да счупи кутията. Разликата в данъка и обслужването е незначителна, при условие, че не са чести разходи. За хора, които не са карали по-мощни коли, разликата между 2-та мотора се усеща във вървежа, особено извънградско при по-високи скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Хора, в страшно детайли влизате като говорите за 20 годишна кола. Тук най-важният фактор е състоянието. Това са коли на по минимум 500 000км., а вие говорите за фабричните им кусури. Ако човекът мине само с тях трябва да черпи всеки ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване