Jump to content

DGSTN

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AGN

Последни посетители

498 профилни разглеждания

DGSTN's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Възможно е да имаш спукан въздуховод - или пластмасовата гофрирана тръба между дебитомера и дросела, или някъде по картерната вентилация.
  2. Ангренаж комплект за AGN 1.8 125к.с. на Gates e 140лв. и включва ремъка, обтяжна ролка и обтегач заедно с паразитната ролка. Водна помпа зависи от марката, но се въртят около 50лв. +/- 10-15лв. Пистовия ремък е 30-ина лева, а обтегача му е около 60лв. пак на Gates. Ангренаж на 1.6 AKL комплект ремък и ролка на Gates 100лв., водна помпа беше около 100лв. също. За пистовия не си спомням. В ниските обороти вървят сравнимо, във високите 1.8 има доста предимство. Данъка на 1.8 е 120лв., на 1.6 38лв. в една и съща община. Разхода е еднакъв на газ и на 2-те, 1.8 е с газов инжекцион слаган в България Emmegas, 1.6 е с Ланди, така си дойде от Италия. Ако трябва да избирам между 2-та, бих взел 1.8 - извънградско е по-поносим, гори същото като 1.6, но не гори масло и няма вероятност да счупи кутията. Разликата в данъка и обслужването е незначителна, при условие, че не са чести разходи. За хора, които не са карали по-мощни коли, разликата между 2-та мотора се усеща във вървежа, особено извънградско при по-високи скорости.
  3. Партидния номер е 4B0881279. Струва 2лв. - http://www.ssm.bg/OnlineStore/StoreItemNew.aspx?lang=bg-BG&search=true&fromPageSize=4&fromPage=0&itemNo=4B0 881 279
  4. Новите версии на 3.0TFSi са с по 500нм, 3.0TDi е с 600нм, така че те ще са си с торсен. Явно ultra-та ще си е запазена за 4-цилиндровите модели.
  5. Да повторя, за двигателите с над 500нм ще си се предлага истинското Quattro с централен торсен/планетарен диференциал.
  6. Спокойно, ултрата ще е само до 500нм въртящ момент. Този маркетингов трик за тези до 100% предаване към задния мост, винаги ме е изнервял страшно много. При халдекс максимума назад е 50%, ако и 4-те гуми имат еднакво сцепление. 100-те процента назад са при хипотетичната ситуация ако предните 2 колела са на лед или такава настилка, която няма никакво сцепление. Колите с халдекс нямат среден диференциал, следователно няма как да имат блокаж там, ефекта на диференциал с блокаж, се получава при напълно зацепени съединители в халдекса, когато предават 50:50 въртящия момент.
  7. Халдекс никъде нищо не праща постоянно. 10% никъде не съм срещал да се твърди, че отиват към задните колела. Постоянно предавания въртящ момент към задните колела е в порядъка на 3-5% и реално този предаван назад въртящ момент по всяко време обира механичните загуби в раздатката и кардана, които се въртят нон-стоп. При нормални обстоятелства, помпата на маслото на халдекс поддържа минимално налягане, достатъчно за да може да реагира по-бързо при нужда от зацепване на халдекса. При първо и второ поколение халдекс, където имаме и механична помпа между входящ/изходящ вал в модула, има и електрическа, която прави точно това, което казах по-горе - поддържа системата в готовност за активиране. От 3-то поколение нататък има само електрическа помпа, която върши всичко. Реално погледнато, активирането на халдекса става наистина много бързо и недоловимо, а единствения проактивен момент в поведението му е, може би, при потегляне по наклон, иначе едва ли има начин да се предвиди в бъдещето, че ще е нужно задвижването и на задните колела, за да се активира предварително.
  8. DGSTN

    A6 Avant SQL project

    Ето един проект с процесор и заводската навигационна система при Лексус: Тези пичове правят доста такива проекти и явно е приемлив вариант, за да се запази оригиналния плеър, но да се подобри качеството и силата.
  9. DGSTN

    A6 Avant SQL project

    Един въпрос само - защо предпочете плеър в жабката, пред добавянето на звуков процесор към RNS-E-то?
  10. http://www.dbk-dimitrov.com/%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BE-%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-audi-a3-a4-a6-tt-18-t-s3-quattro За този отдушник най-вероятно става въпрос. Само внимателно при махането на стария, че в повечето случаи се разпада на парчета, да не падне нещо в картера.
  11. Масово това му е проблема на 1.8 125к.с., заедно с въздуховода между дросела и дебитомера и отдушника на картера. Маркучите на картерната вентилация се разяждат, въпреки, че са маслоустойчиви, пластмасата на отдушника се изпича и се разпада, входа на въздуховода за маслените пари или си губи клапата вътре, или и той се чупи. Маркучите нямат заместител, а оригинал се продават само заедно с тройника, който ги свързва, всичко заедно на приятната цена от от 120-130лв., въздуховода е с още по-приятна цена от 220лв. за двигателя с метален всмукателен колектор и 235лв. за този с пластмасовия колектор. Единствено отдушника се намира неоригинален за 35лв. За мен най-удачното решение е нов отдушник и някакви маркучи, натамънени по местата на старите. Аз не можах да прекарам маслоустойчив маркуч, понеже беше много твърд и не можах да го провра откъдето трябваше да мине. Намерих в една морга водни маркучи, от опел 2.0 дизел май бяха, с подходящи чупки и ги сложих тях(вече 1г. не са се скъсали). Ако ти се спука въздуховода, единствения разумен вариант за мен е 2-ра употреба да се търси здрав. Налягане в картерната вентилация няма, реално дори няма нужда и от скоби по маркучите.
  12. В ОЛХ обявата пише, че се слага и на ремаркета, та къде да го ръгна в ремаркето?
  13. Провери да не дърпа въздух след дебитомера отнякъде. При мен беше спукан въздуховода между дебитомера и дросела, точно на гофрираната част и съвсем случайно го забелязах. При мен, особено студена, забиваше муцуна при потегляне, работеше като на 3-цилиндъра, под 3000об/мин все едно не вървеше, а само бръмчеше, получаваше се нещо като придърпване и цялата кола се тресеше. На място, при подаване на газ всичко беше добре, но при тръгване ако не дадеш газ - забива, ако дадеш много се чуваше едно гърмене - ремонтирах набързо с 1 ролка изолирбанд и всичко стана на 6.
×
×
  • Create New...