victor4o4 Публикувано 28 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 http://www.ebay.co.uk/itm/251177739833 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 4 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Смених дросела и нещата се оправиха. Колата работи превъзходно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 предавам ти щафетата и от сега насетне почваш да следиш всяка тематика по въпроса и да даваш дежурния отговор, а именно: "ахам, време е за нов дросел!". Ще се справиш, вярвам в теб! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 8 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Предавам щафетата със сигурност, но най-важното е замерването, преди закупуването на новия дросел, защото наистина проблемът може да е от доста неща! Днес например, на Пасата на един приятел не идваше напрежение до 3-ти и 7-ми пин на буксата на дросела (CTP Switch), а той се беше засилил да купува нов дросел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 (Редактирано) то това са елементарни и базови неща за проверка, въпроса е, че заминаващия/налия си дросел има характерно и специфично "поведение", което почти напълно изключва други странични проблеми. И друго, модела и в най-"новия" си вариант е вече на минимум 15 годинки, да не говорим за първите от `94, т.е. освен ако колите не са стояли на трупчета в гараж, дроселите са отдаааавна износени и НЕ подлежат на чистене/адаптации и всякакви подобни магиЙ, само и единствено смяната решава задачката. И то с нов. Разбира се колите станаха достъпни като цена и все по-неплатежоспособни хора се сдобиха с тях, така че тънкачеството(нищо лично) си е закономерен "ефект", история позната от В3, В4 и сега по наследство - В5. Да не говорим, че и В6 вече влиза в "категорията"..... Редактирано 8 Октомври 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 9 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Да, замяната с чисто НОВ дросел е абсолютно задължително упражнение. Афтърмаркета на автомобилни части е прекалено голям, за да се рискува с втора употреба. Аз втора ръка така или иначе си имам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване