Dirty Style Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 (Редактирано) Добър ден колеги, имам едно запитване при даване на контакт индикатора за скоростите на бордовия компютър започва да мига, не го прави всеки път но е доста често. Ако някой има идея от какво може да е това ще съм му много благодарен ако ми помогне. Качвам линк към клипче Лек и успешен ден от мен Редактирано 23 Септември 2016 от Един_Луд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 (Редактирано) Това е най-известния и най-дискутиран проблем с компютъра на Мултитроника. Търси Мишо. Но преди това прочети и тази тема: Редактирано 23 Септември 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dirty Style Публикувано 23 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Благодаря за отговора колега, но като прегледах темата която ми препоръча навсякаде споменават мултитроник а моята е типтроник. Дали е възможно и при мен да е същият проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 (Редактирано) На клипчето което си сложил пише Мултитроник. За Типроника си нямам никаква представа, но знам че мигането идва от компютъра на Типтроника (това което някои наричат "Мехатроник"). Виж тази тема: Редактирано 23 Септември 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dirty Style Публикувано 23 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Клипчето го намерих в интернет просто да кача какво прави при мен, че ми беше малко трудно да обясня какво показва дисплея. Благодаря все пак за помоща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat'Pesho Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Dirty Style, убеден ли си, че си с обикновен автомат, а не с мултитроник? Не виждам в подписа ти да пише quattro, а ако правилно си спомням, при B6 всички коли само с предно са с мултитроник. "Типтроник" не е типа на скоростната кутия, а възможността да превключваш ръчно скоростите (+/- позициите). Типтроник има и на обикновения автомат (в 5 истински скорости), и на мултитроника (6 псевдо скорости, при B7 стават 7). Справка -- стр.164 в Audi A4 Owner's Manual.pdf, дето е постнат с Sticky-то на раздела. Ако когато пуснеш на ръчен режим, ти излизат 6 скорости, си си с мултритроник, каквото и да са ти казали. (ПП: Наясно съм, че доста хора викат "типтроник" на обикновения автомат, ама официалната терминология на Ауди е друга). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dirty Style Публикувано 26 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 Благодаря за разяснението по терминологията колега, при ръчен режим ми излизат 6 скорости и най-вероятно в автокъщата щом ми казаха че е типтроник са по незапознати и от мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 Запознати са съвсем ясно но хората бягат от Мултитроника. Условието за дълъг живот е: -редовно обслужване с точно определеното масло. -спокойно каране. Това е най комфортната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dirty Style Публикувано 26 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 Най-вероятно е така, въпреки че аз не бих избягал. Като цяло аудито ме грабна от пръв поглед и според мен всяка марка автомобили си имат своите слаби места, просто е възпрос на време да се сблъскаш с този проблем. Но както спомена има голямо значени как е потдържан автомобила, ще се пробвам да се преборя с проблема и ще дам резултат в темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat'Pesho Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 Успех с опрявянето на проблема. Иначе карането на мулти си е супер удоволствие, набираш направо като тролей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 9 hours ago, Dirty Style said: Най-вероятно е така, въпреки че аз не бих избягал. Като цяло аудито ме грабна от пръв поглед и според мен всяка марка автомобили си имат своите слаби места, просто е възпрос на време да се сблъскаш с този проблем. Но както спомена има голямо значени как е потдържан автомобила, ще се пробвам да се преборя с проблема и ще дам резултат в темата Добре, значи колата ти не е Куатро и си е с Мултитроник, така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dirty Style Публикувано 27 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2016 (Редактирано) Аудито ми не е куатро, а до колкото успях да разбера от Влади щом съм с 6 степенна кутия значи е мултитроник. Редактирано 27 Септември 2016 от Dirty Style Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2016 Да, освен това ако не е Куатро също значи че е Мултитроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димитър А3 Публикувано 30 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2016 На 26.09.2016 г. at 10:49, vlado написа: Запознати са съвсем ясно но хората бягат от Мултитроника. Условието за дълъг живот е: -редовно обслужване с точно определеното масло. -спокойно каране. Това е най комфортната кутия. кое е тово масло и на какви км се сменя и какво се сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 30 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2016 Маслото е оригинално на Ауди за автоматични скорости.Смяната е на 50-60 хил.км .заедно с филтъра.( за който има малко спор през смяна да се сменява или при всяка смяна на маслото). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dirty Style Публикувано 26 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Добър ден колеги, оказа се че една симерина е избила на лявата полуоска и е сълзяло от там масло. След смяната и сменихме филъра на кутията и маслото с ново както колегата Владо каза оригинално на Audi/WV /което ми направи впечатление че е доста по скъпо от всички други предлагани по автомагазините уж заместители/ и ефекта е на лице. Вече всичко е нормално спряха да ми мигат скоростите и се усеща коренна разлика при ускорение на автомобила Благодаря на всички за съветите и помоща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване