Jump to content

1,8т Дросел


Knight Rider

Recommended Posts

Колеги от 2/3 седмици започна една грешка да ми набива за дросела.

17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings

        P1559 - 35-10 - - - Intermittent

Изчиствам я и не се появява веднага (може би след 3/4 дни каране),други грешки няма.До колкото знам Intermittent означава ,че грешката е НЕ е актуална.Не се усеща загуба на мощност или нещо друго засега.На 98 канал на Ваг-ком ADP O.K.,въпреки това му правя адаптацията както си му е реда.Изписва си ADR Run и после пак ADP O.K.,чува се мърдането на клапата.Вадих маркуча от кулера да я огледам има следи от масло,но само толкова никакво друго замърсяване не видях.Чистен е преди около 30 000+ км.

Да се занимавам ли да го чистя или да си търся "нов" втора употреба ?

А4 97г. 1,8т АЕB

Редактирано от Knight Rider
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след третия ""нов" втора употреба", пак ще се върне в стойка партер, тия пари така и така ще се дават, модела остаря тотално и втора употреба здрав дросел вече НЯМА, колкото и да ми/ни се иска, времето не прощава дори на "вечните".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

винаги има момента "ако", т.е. ако някой иска да си кара колата изправна, винаги ще намери едни 4 стотака за нов VDO дросел и ще избегне лотарията с втората употреба, особено на такъв важен възел.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сблъсквал съм се с тази грешка на един аеб, но при него играеха оборотите на студен двигател. Взех втора ръка, но изтеглих 6ца от тотото и след адаптация оборотите заспаха и нито помен от грешката. За най-сигурно вземи от колега без тази грешка за тест .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имам проблем с дросела и за да не пускам нова тема тъй като колата е  А4 96г. 1,8т АЕB ще го споделя тук. Колата придърпваше, играеха оборотите и харчеше доста. Дросела е напълно чист(без нагар). Ваг кома казваше:

 16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal
            P0121 - 35-10 - - - Intermittent  

След като прочетох няколко теми за дросели реших да го сменя с нов "нов" и резултата беше следния:

 

00670 - Throttle Position Sensor (G127)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

И след опит за адаптация се случва това:

 

Проблема е и че при стария ми дросел правеше так. Дали проблема не е някъде в кабелите и мога ли да ги замеря? Някакви идеи?

Редактирано от hoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя година ти е колата. При по-старите е достатъчно да изключиш акумулатора докато си на контакт и да изчакаш няколко минутки. След това закачаш акумулатора и изчакваш дросела да обходи пистите. Когато спре да жужи се е адаптирал и когато отидеш на същия канал щом пише ADP O.K. , то тогава е OK. Когато не е ок пише ERROR. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги, имам сериозни съмнения или в газаджията или в дросела. Моторът е 1.8 Т AJL. Смених дросела, обучих го, и всичко 6. но н газ забелязвам нещо много неприятно понякога. На празен ход като изключа веднага и навия волана примерно, да се натовари и хидравликата или лятото само изключа от скорост и натисна спирачки при включен климатроник , колата гасне. На бензин не го прави. Но на газ ми се струва че 1 идея по-рязко падат оборотите и гасне, когато не го очаквам в градски условия чат пат и някой път извънградско. Въпросът ми е има ли как да е виновен дроселът за това, както казва газаджията или той да обогати празния ход и да видим как ще е , защото според мен идва малко беден празния ход с включена сериозна консумация ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...