Knight Rider Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 (Редактирано) Колеги от 2/3 седмици започна една грешка да ми набива за дросела. 17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent Изчиствам я и не се появява веднага (може би след 3/4 дни каране),други грешки няма.До колкото знам Intermittent означава ,че грешката е НЕ е актуална.Не се усеща загуба на мощност или нещо друго засега.На 98 канал на Ваг-ком ADP O.K.,въпреки това му правя адаптацията както си му е реда.Изписва си ADR Run и после пак ADP O.K.,чува се мърдането на клапата.Вадих маркуча от кулера да я огледам има следи от масло,но само толкова никакво друго замърсяване не видях.Чистен е преди около 30 000+ км. Да се занимавам ли да го чистя или да си търся "нов" втора употреба ? А4 97г. 1,8т АЕB Редактирано 3 Октомври 2016 от Knight Rider Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 мне, търси си "нов" нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Цената за нов няма да му хареса Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 след третия ""нов" втора употреба", пак ще се върне в стойка партер, тия пари така и така ще се дават, модела остаря тотално и втора употреба здрав дросел вече НЯМА, колкото и да ми/ни се иска, времето не прощава дори на "вечните". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Не споря, съгласен съм, само да му се дават кинЧи на човек. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 винаги има момента "ако", т.е. ако някой иска да си кара колата изправна, винаги ще намери едни 4 стотака за нов VDO дросел и ще избегне лотарията с втората употреба, особено на такъв важен възел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MilenF Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Сблъсквал съм се с тази грешка на един аеб, но при него играеха оборотите на студен двигател. Взех втора ръка, но изтеглих 6ца от тотото и след адаптация оборотите заспаха и нито помен от грешката. За най-сигурно вземи от колега без тази грешка за тест . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hoff Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 (Редактирано) Имам проблем с дросела и за да не пускам нова тема тъй като колата е А4 96г. 1,8т АЕB ще го споделя тук. Колата придърпваше, играеха оборотите и харчеше доста. Дросела е напълно чист(без нагар). Ваг кома казваше: 16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal P0121 - 35-10 - - - Intermittent След като прочетох няколко теми за дросели реших да го сменя с нов "нов" и резултата беше следния: 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent И след опит за адаптация се случва това: Проблема е и че при стария ми дросел правеше так. Дали проблема не е някъде в кабелите и мога ли да ги замеря? Някакви идеи? Редактирано 17 Октомври 2016 от hoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MilenF Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 Коя година ти е колата. При по-старите е достатъчно да изключиш акумулатора докато си на контакт и да изчакаш няколко минутки. След това закачаш акумулатора и изчакваш дросела да обходи пистите. Когато спре да жужи се е адаптирал и когато отидеш на същия канал щом пише ADP O.K. , то тогава е OK. Когато не е ок пише ERROR. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Колеги, имам сериозни съмнения или в газаджията или в дросела. Моторът е 1.8 Т AJL. Смених дросела, обучих го, и всичко 6. но н газ забелязвам нещо много неприятно понякога. На празен ход като изключа веднага и навия волана примерно, да се натовари и хидравликата или лятото само изключа от скорост и натисна спирачки при включен климатроник , колата гасне. На бензин не го прави. Но на газ ми се струва че 1 идея по-рязко падат оборотите и гасне, когато не го очаквам в градски условия чат пат и някой път извънградско. Въпросът ми е има ли как да е виновен дроселът за това, както казва газаджията или той да обогати празния ход и да видим как ще е , защото според мен идва малко беден празния ход с включена сериозна консумация ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване