Jump to content

3.0 би-тди и какво показа перкинса на пистата


NIGHT^WALKER

Recommended Posts

Пускам тази тема с идеята не да се заяждам с някой, а просто да покажа, че перкинса на Ауди си е доста добър. Имахме малко пререкания с колегата DStealth кое е възможно и кое не с дизела. Обещах, че колата ще се пробва на драг, за да се види черно на бяло може или не може да прави времена.

Малко инфо за колата - A6 4G с модификации: челен кулер Вагнер, премахнати ДПФ и катализатори, K&N въздушен филтър и ремап. Колата извади 247,7 кВ и 711 нМ на колела. Изтеглена е на 2 кантара като единия показа 1980 кг с пълен резервоар, а на Кондофрей 1990 кг с половин резервоар и малко багаж който съответно беше свален за стартовете. Да предположим че теглото на колата е било около 1950 кг по време на стартовете без мен, като аз съм 100 кг. Най-добро време на Кондофрей 12,53 сек. 178 км/ч терминална скорост, а на Сливен 12,30 сек. 181 км/ч.
Също така стоково А6 4G би-тди седан на Сливен даде 12,92 сек, като колата е пълен сток на 80к км, взета преди около месец от Германия. Разлика с моето комби е 150 килограма в полза на седана.

Ако модераторите мислят, че темата не е за тук или въобще за форума, да я трият. 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как реши, че е за оплакване. Пуснах темата с идеята да се види, че дизела не е толкова зле колкото някои колеги казват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...