Jump to content

Синхронизация на валовете


Svetliu90

Recommended Posts

Здравейте колеги , можете ли да ми кажете в какъв диапазон трябва да е синхронизацията на валовете като цяло и  конкретно за 2.0ТДИ 140к.с БЛБ .

Имам претрисане на двигателя на празен ход .На студен двигател не се усеща , но след около 30-40 сец почва да преклаща лекичко.При повишаване на температурата до достигане на работната е по интензивно с нееднаква честота на претрисане.Смених меката връзка с друга неоригинална и ако стоя на празен ход след известно време започвам да чувам нещо като леко свирене някъде от нея ( този симптом се появи след смяната на въпросната мека връзка) и ми се струва ,че претрисането  зачестява .Ако форсирам леко двигателя , свистенето спира.Пробвах преди време със синхронизирането на валовете (тогава не бях наясно за стойностите) и непомня дали претрисането намаля , но колата беше по-мудна и палеше малко по-трудно , затова се върнах при майсторите и им казах ,да ми върнат синхронизацията , както е заводско.Без да позлват лаптоп , по някакви белязки на валовете и май и  маховика гледаха също , върнаха колата както било по принцип.Сега си пали добре , върви доволно , няма пушеци , но това претрисане ме дразни.Ще прикача снимки от ВАГ -ком , да видите за какво иде реч , само съжалявам ,че нямам снимка на 1ви канал ,който е важен , да се знае за празен ход , но не ми се дават по 20 лева постоянно , по сервизи .. пък и нямам познат с кабел .
Доколкото разбирам моята синхронизация е  -1КW , в момента . Посъветвайте ме ,дали е възможно от това да претриса и  на колко да я променя.Някои казат ,че при +1 не долавяли претрисане , други ,че при  минусови стойности работел по-добре 2.0тди.

step0000.jpg

step0001.jpg

step0002.jpg

step0003.jpg

step0004.jpg

step0005.jpg

step0006.jpg

step0007.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега първото нещо което забелязах егр-а не е в норми,при 99% затворен ,стойностите трябва да са 270,твоите са 490,т.е егр-а не затваря напълно и е за почистване или е блокирал отворен...................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,и мен живо ме интересува решението на проблема с това претрисане.Аз лично чистих собственоръчно егр дроселова клапа,колектори и проблема си остава .После маховик сменях .Сега малко намаляха ,но си мисля ,че маховика е нов и ги обира малко. Корекцията при мен е 1.9 ,но пък вървежа е доволен.При мен дюзите имат разминаване повече от твоите и сега ми предстои смяна на прословутите опростени.При теб има ли едно претрисане около 1200-1300 оборота като задържиш газта ?

Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега , такова претрисане имам между 1600-1800 оборота .Един друг колега ,също се оплаква от същите симптоми.Същия ми сподели ,че претрисането при него , се проявявало повреме на разлчни обороти , щом смени местата на дюзите.Моля те , като смениш опръстените да споделиш резултата.
Поздрави!

Редактирано от Svetliu90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това претрисане по време на движение усещате ли го или само на място? Аз имах едно като прекъсване-придърпване по-скоро, по време на движение около 2200-2400 оборота. Нямам обаче спомен кога точно изчезна тоя проблем, но беше горе-долу когато сменях опръстените и разпределителен вал, повдигачи и лагери. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По време на движение пак се усеща в същия диапазон на оборотите на пак трябва да ги задържиш там.Поне при мен е така

Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...