Svetliu90 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Здравейте колеги , можете ли да ми кажете в какъв диапазон трябва да е синхронизацията на валовете като цяло и конкретно за 2.0ТДИ 140к.с БЛБ . Имам претрисане на двигателя на празен ход .На студен двигател не се усеща , но след около 30-40 сец почва да преклаща лекичко.При повишаване на температурата до достигане на работната е по интензивно с нееднаква честота на претрисане.Смених меката връзка с друга неоригинална и ако стоя на празен ход след известно време започвам да чувам нещо като леко свирене някъде от нея ( този симптом се появи след смяната на въпросната мека връзка) и ми се струва ,че претрисането зачестява .Ако форсирам леко двигателя , свистенето спира.Пробвах преди време със синхронизирането на валовете (тогава не бях наясно за стойностите) и непомня дали претрисането намаля , но колата беше по-мудна и палеше малко по-трудно , затова се върнах при майсторите и им казах ,да ми върнат синхронизацията , както е заводско.Без да позлват лаптоп , по някакви белязки на валовете и май и маховика гледаха също , върнаха колата както било по принцип.Сега си пали добре , върви доволно , няма пушеци , но това претрисане ме дразни.Ще прикача снимки от ВАГ -ком , да видите за какво иде реч , само съжалявам ,че нямам снимка на 1ви канал ,който е важен , да се знае за празен ход , но не ми се дават по 20 лева постоянно , по сервизи .. пък и нямам познат с кабел . Доколкото разбирам моята синхронизация е -1КW , в момента . Посъветвайте ме ,дали е възможно от това да претриса и на колко да я променя.Някои казат ,че при +1 не долавяли претрисане , други ,че при минусови стойности работел по-добре 2.0тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 колега първото нещо което забелязах егр-а не е в норми,при 99% затворен ,стойностите трябва да са 270,твоите са 490,т.е егр-а не затваря напълно и е за почистване или е блокирал отворен................... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 20 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Благодаря колега. Имам чувството , че аз съм единствения с БЛБ двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kume81 Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Колега ,и мен живо ме интересува решението на проблема с това претрисане.Аз лично чистих собственоръчно егр дроселова клапа,колектори и проблема си остава .После маховик сменях .Сега малко намаляха ,но си мисля ,че маховика е нов и ги обира малко. Корекцията при мен е 1.9 ,но пък вървежа е доволен.При мен дюзите имат разминаване повече от твоите и сега ми предстои смяна на прословутите опростени.При теб има ли едно претрисане около 1200-1300 оборота като задържиш газта ? Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 21 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 (Редактирано) Да колега , такова претрисане имам между 1600-1800 оборота .Един друг колега ,също се оплаква от същите симптоми.Същия ми сподели ,че претрисането при него , се проявявало повреме на разлчни обороти , щом смени местата на дюзите.Моля те , като смениш опръстените да споделиш резултата. Поздрави! Редактирано 21 Ноември 2016 от Svetliu90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 Това претрисане по време на движение усещате ли го или само на място? Аз имах едно като прекъсване-придърпване по-скоро, по време на движение около 2200-2400 оборота. Нямам обаче спомен кога точно изчезна тоя проблем, но беше горе-долу когато сменях опръстените и разпределителен вал, повдигачи и лагери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 21 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 аз нямам проблем , повреме на движение...само на празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kume81 Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 По време на движение пак се усеща в същия диапазон на оборотите на пак трябва да ги задържиш там.Поне при мен е така Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване