Jump to content

Проблем при студен старт 2.0ТДИ BKD


SuperNas

Recommended Posts

@Passi Не давам на "любовницата" ми никой да я баря,стига че оспамихме темата на колегата :magic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Миналата зима моята беше същата,палеше от третото въртене с 4 пъти подгряване по 10-12 секунди,и почнах първо проверка акумулатор-имаше ток и държеше като въртя,после стартер проверка пак беше добре и накрая свещи,уточнявам без да ги купувам само проверих моите и за изненада нито една не грее и така 180 лева за свещи и пали вече от първия път без проблем :)

Редактирано от Denyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тия ТДИ-та колко са им кекави стартерите не е истина, изсушават се през смяна на масло, хвърлят втулки и т.н.

Много присъщ проблем със студения старт са О пръстените на помпа дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/19/2016 at 4:45 PM, Passi said:

А не ли по добра идея да отидеш при някой дето е в час с тези мотори вместо да правиш ремонти  докато не откриеш проблема или не фалираш.:gruebel:

Добре ти знаеш ли такова място? Защото ми писна и я закарах на едно от местата където е споменато във форума и има доста добри отзиви. Резултат = пари малко повече от за нови свещи и "сложи тази добавка (няма да казвам имена за сега), защото имаш малки отклонения в показанията на дюзите. На колата нищо и няма поне от диагнози и външно оглеждане (течове по горивните пътища и гориво в маслото)".

Ще покарам и ще видим, като имаме уговорка с момчето да отида пак, ако нещата продължват.

 

За сега това от мен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драмата при мен продължава :(

Някой има ли предоложение или идея къде да сложа възвратното клапанче (четох различни мнения) или ако може някой примерно bsdnikolov да даде схема кой маркуч за какво е влизащи в горивния филтър?

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При BKD (а и другите PD двигатели) се поставят два вида горивни филтри. Ти мисля трябва да си с първия, но сравни изображенията няколко пъти, преди да режеш маркуч. Обърни внимание, че лесно можеш да сбъркаш входящата с обратната нафта, ако не уцелиш типът филтър!

 

Screen_Shot1452.png

 

=============================================================================

 

Screen_Shot1453.png

 

 

 

 

P.S.

Дълбоко ме съмнява едно такова клапанче да реши проблемът ти, но щом искаш опитай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих слагал такова нещо и за това, не мога да ти дам съвет къде. Защо не скочиш до вкъщи, да ти дръпна софта на двигателя и да видя дали няма нещо нередно там. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продъжавам да се боря :(, монтиране на клапана без ефект.

Очаквам Пламен да каже дали има нещо пипано по моят софтуер.

И после, отиваме на ремонтен комплект уплатнения на дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, според мен не ти достига гориво до двг, вижте помпата под задната седалка - има едни четки в моторчето, които се износват. Не знам какво са ти чистили.

Просто предложение да обърнеш внимание на това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, SuperNas написа:

Очаквам Пламен да каже дали има нещо пипано по моят софтуер.

Уви, не мога да намеря оригинален файл на ECU-то ти, за да го сравня с изтегления. Търси се оригинален файл от:

ECU: 03G906021LG

Sofrware version: 390138

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, Hustl said:

Колега, според мен не ти достига гориво до двг, вижте помпата под задната седалка - има едни четки в моторчето, които се износват. Не знам какво са ти чистили.

Просто предложение да обърнеш внимание на това.

При това положение помпата ще работи ли? И няма ли да излезе грешка на компа? Или просто и намалява дебита?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Не смея да кажа, че съм отстранил проблема, но не се е появавал вече 6 месеца.

Последното което направих е да сваля подкачващата помпа от резервоара (свалях я поне 3-4 пъти преди това) закачих я директно към акумулатор и сложих едно маркуче прозрачно за да видя горе долу на око какъв дебит прави. По време на експеримента ми забелязах, че дебита е добър, но има едно малко пружинно клапанче, което според мен служи за ограничване на налягането (да не прави повече от някаква стойност). Така реших да видя какво мога да направя с него и го отворих (има една пластмасова щипка) вътре има пружинка, разпънах пружинката и затворих капачето. 

След тази процедура не съм имал проблем с паленето. Нищо друго не съм правил по колата след това, защото където и да ходех по серивзи всички казваха, че колата си е добре и нищо и няма. 

Не знам дали при теб ще помогне, но не ти пречи да пробваш.

Имам от време на време вибрации (неравномерни обороти), но те са по-скоро само когато натискам спирачка преди сфетофар с малка скорост, на място много рядко се появават (това май го имат и други колеги, но за сега лек няма).

Късмет колега!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли снимки на клапанчето и помпата ? И да и аз го имам този проблем с тресенето уж е тампон на скоростната кутия имам го наличен но нямам време да го сменя .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление нямам снимков материал :(. Намира се на самата помпа отгоре, не на стойката, а на металната помпа. 

Прикачвам примерна снимка с кръгче съм очертал капчето (с две кръчета е), което се маха и вътре е пружинката.

Относно вибрациите не съм сигурен, че са от тампона.

Но като го смениш моля пиши, за да знаем всички какви са резултатите.

vdo 993762120 (2).jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да може от него ли от тандем помпата, но неизключвам да е и нещо друго (варианти много).

Един от майсторите ми каза кабелен сноп на дюзите, друг пък го изключва това, трябвало да го покаже на диагностиката като грешка в някоя дюза.

Не знам какво да кажа, всичко е на проба-грешка май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес успях да отворя помпата по същия начин разпънах прожуната. за тази прожуна става въпрос нали ?   http://prikachi.com/images.php?images/596/9126596x.jpg

Редактирано от Germanecaa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става дума за о - пръстените да. 4 нови комплекта за дюзи  взех и ги смених.А на  тази прожуна какво може да и стане ... ще се изкефя многоо ако излезне от нея че по сервизите какво ли не ми казаха и правеха .... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да за о-пръстените става на въпрос.

Относно пружината, можеш да я счупиш при опита да я разпънеш и после трябва да търсиш нова :)

Един път пружината разпъната и сложена на място няма какво да и стане.

Аз не съм прилагал огромно усилие да я разпъвам, просто видимо малко я удължих!

Дано да ти се оправи проблема!

Ти все пак гледа ли какъв е дебита, като я вади или не си я пробвал помпата?

Редактирано от SuperNas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...