Denyo Публикувано 19 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 @Passi Не давам на "любовницата" ми никой да я баря,стига че оспамихме темата на колегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 Изобщо не е спам.Ето сега колегата е дал към 80-90лв за свещи а проблема си е налице. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 19 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 (Редактирано) Миналата зима моята беше същата,палеше от третото въртене с 4 пъти подгряване по 10-12 секунди,и почнах първо проверка акумулатор-имаше ток и държеше като въртя,после стартер проверка пак беше добре и накрая свещи,уточнявам без да ги купувам само проверих моите и за изненада нито една не грее и така 180 лева за свещи и пали вече от първия път без проблем Редактирано 19 Ноември 2016 от Denyo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 19 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 Хора...на нашите коли много трудно може да им се прецака стартера. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iven Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 На тия ТДИ-та колко са им кекави стартерите не е истина, изсушават се през смяна на масло, хвърлят втулки и т.н. Много присъщ проблем със студения старт са О пръстените на помпа дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SuperNas Публикувано 22 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 On 11/19/2016 at 4:45 PM, Passi said: А не ли по добра идея да отидеш при някой дето е в час с тези мотори вместо да правиш ремонти докато не откриеш проблема или не фалираш. Добре ти знаеш ли такова място? Защото ми писна и я закарах на едно от местата където е споменато във форума и има доста добри отзиви. Резултат = пари малко повече от за нови свещи и "сложи тази добавка (няма да казвам имена за сега), защото имаш малки отклонения в показанията на дюзите. На колата нищо и няма поне от диагнози и външно оглеждане (течове по горивните пътища и гориво в маслото)". Ще покарам и ще видим, като имаме уговорка с момчето да отида пак, ако нещата продължват. За сега това от мен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 Знам да Никси в Герман. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SuperNas Публикувано 24 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Драмата при мен продължава Някой има ли предоложение или идея къде да сложа възвратното клапанче (четох различни мнения) или ако може някой примерно bsdnikolov да даде схема кой маркуч за какво е влизащи в горивния филтър? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 При BKD (а и другите PD двигатели) се поставят два вида горивни филтри. Ти мисля трябва да си с първия, но сравни изображенията няколко пъти, преди да режеш маркуч. Обърни внимание, че лесно можеш да сбъркаш входящата с обратната нафта, ако не уцелиш типът филтър! ============================================================================= P.S. Дълбоко ме съмнява едно такова клапанче да реши проблемът ти, но щом искаш опитай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SuperNas Публикувано 24 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Благодаря, Длъжен съм да пробвам, иначе NEXT STEP махане на дюзи . Според теб къде да сложа клапана, на кой маркуч? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Аз не бих слагал такова нещо и за това, не мога да ти дам съвет къде. Защо не скочиш до вкъщи, да ти дръпна софта на двигателя и да видя дали няма нещо нередно там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SuperNas Публикувано 27 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Продъжавам да се боря :(, монтиране на клапана без ефект. Очаквам Пламен да каже дали има нещо пипано по моят софтуер. И после, отиваме на ремонтен комплект уплатнения на дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hustl Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Колега, според мен не ти достига гориво до двг, вижте помпата под задната седалка - има едни четки в моторчето, които се износват. Не знам какво са ти чистили. Просто предложение да обърнеш внимание на това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Преди 14 часа, SuperNas написа: Очаквам Пламен да каже дали има нещо пипано по моят софтуер. Уви, не мога да намеря оригинален файл на ECU-то ти, за да го сравня с изтегления. Търси се оригинален файл от: ECU: 03G906021LG Sofrware version: 390138 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SuperNas Публикувано 28 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 14 hours ago, Hustl said: Колега, според мен не ти достига гориво до двг, вижте помпата под задната седалка - има едни четки в моторчето, които се износват. Не знам какво са ти чистили. Просто предложение да обърнеш внимание на това. При това положение помпата ще работи ли? И няма ли да излезе грешка на компа? Или просто и намалява дебита? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Открихте ли проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SuperNas Публикувано 20 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2017 Не смея да кажа, че съм отстранил проблема, но не се е появавал вече 6 месеца. Последното което направих е да сваля подкачващата помпа от резервоара (свалях я поне 3-4 пъти преди това) закачих я директно към акумулатор и сложих едно маркуче прозрачно за да видя горе долу на око какъв дебит прави. По време на експеримента ми забелязах, че дебита е добър, но има едно малко пружинно клапанче, което според мен служи за ограничване на налягането (да не прави повече от някаква стойност). Така реших да видя какво мога да направя с него и го отворих (има една пластмасова щипка) вътре има пружинка, разпънах пружинката и затворих капачето. След тази процедура не съм имал проблем с паленето. Нищо друго не съм правил по колата след това, защото където и да ходех по серивзи всички казваха, че колата си е добре и нищо и няма. Не знам дали при теб ще помогне, но не ти пречи да пробваш. Имам от време на време вибрации (неравномерни обороти), но те са по-скоро само когато натискам спирачка преди сфетофар с малка скорост, на място много рядко се появават (това май го имат и други колеги, но за сега лек няма). Късмет колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 20 Май 2017 Доклад Share Публикувано 20 Май 2017 Имаш ли снимки на клапанчето и помпата ? И да и аз го имам този проблем с тресенето уж е тампон на скоростната кутия имам го наличен но нямам време да го сменя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SuperNas Публикувано 20 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2017 За съжаление нямам снимков материал :(. Намира се на самата помпа отгоре, не на стойката, а на металната помпа. Прикачвам примерна снимка с кръгче съм очертал капчето (с две кръчета е), което се маха и вътре е пружинката. Относно вибрациите не съм сигурен, че са от тампона. Но като го смениш моля пиши, за да знаем всички какви са резултатите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 21 Май 2017 Доклад Share Публикувано 21 Май 2017 Дюзите ги изключвам като вариянт за треперенето щото ги давах да ги гледат казаха че вс. Е ок може би от съединителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SuperNas Публикувано 21 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2017 Да може от него ли от тандем помпата, но неизключвам да е и нещо друго (варианти много). Един от майсторите ми каза кабелен сноп на дюзите, друг пък го изключва това, трябвало да го покаже на диагностиката като грешка в някоя дюза. Не знам какво да кажа, всичко е на проба-грешка май. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 21 Май 2017 Доклад Share Публикувано 21 Май 2017 (Редактирано) днес успях да отворя помпата по същия начин разпънах прожуната. за тази прожуна става въпрос нали ? http://prikachi.com/images.php?images/596/9126596x.jpg Редактирано 21 Май 2017 от Germanecaa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SuperNas Публикувано 21 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2017 (Редактирано) Да същата, дано да има ефект А ти като гледа дюзите, сменя ли уплътненията? Редактирано 21 Май 2017 от SuperNas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 21 Май 2017 Доклад Share Публикувано 21 Май 2017 Ако става дума за о - пръстените да. 4 нови комплекта за дюзи взех и ги смених.А на тази прожуна какво може да и стане ... ще се изкефя многоо ако излезне от нея че по сервизите какво ли не ми казаха и правеха .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SuperNas Публикувано 22 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 (Редактирано) Да за о-пръстените става на въпрос. Относно пружината, можеш да я счупиш при опита да я разпънеш и после трябва да търсиш нова Един път пружината разпъната и сложена на място няма какво да и стане. Аз не съм прилагал огромно усилие да я разпъвам, просто видимо малко я удължих! Дано да ти се оправи проблема! Ти все пак гледа ли какъв е дебита, като я вади или не си я пробвал помпата? Редактирано 22 Май 2017 от SuperNas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване