Alexander Boichev Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Привет колеги. Искам да споделя с вас решението на един досаден проблем с отварянето на багажника. Машинката се чуваше че работи, но багажника не се отваряше и с търсене из форума ни намерих решението на проблема си, а се надявам с тази си тема да помогна и на други колеги. Набързо проблема беше в една метална пластинка с приблизителен размер от 1 квадратен сантиметър, а решението бе в подмяната ѝ с друга с подобен размер, а в моя случай е краче от бушон. Ето и снимковия материал от разглобяването - подмяната - сглобяването . Да поясня само че за да се извади електромоторчето, първо се издърпват "крачетата" дето влизат в буксата при включване с някакви тънки клещи. Дано да съм полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Колега, каква роля играе тази пластинка в цялата работа? Как стигна до извода че е от нея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 28 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Във форума четох, че проблема е в нея и играела ролята на термо...бля-бля ( и аз не знам точно какво ) и реших че с опита си не мога да влуша нещата. Така и така се бях решил да купувам нова, поне тази да послужи да изпитам твърденията на колегите написали коментарите, че нещата се получават с подмяната ѝ . И резултата е на лице, в момента багажника ми се отваря винаги, а преди тази подмяна на 100 опита 1 - 2 пъти се отваряше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Ахам ясно. Въпросната пластина се явява нещо като биметална термо защита така да го кожа която казва на моторчето кога да спре. Сега е добре, че работи, но това краче от предпазител не е би метал и няма да може да изпълнява функциите на старата което може да доведе до изгаряне на ел. моторчето. А старата най вероятно е омекнала с времето и за това се получава така. А всъщност има ли вариант тази пластина да се е разместила от вибрации с времето и за това да се държи по този начин? Може ли да се обърне самата тя на 180 градуса примерно и да се опита пак с нея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 29 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Незнам дали би сработила ако се обърне. Преди да започна с тази " Homemade " заигравка положението беше следното: като вързахме мултицета се виждаше, че с натискането на дръжката на багажника тръгваше 11 и нещо или 12 и нещо волта към електромоторчето. Багажника не се отваряше и самато работене на моторчето беше около 1,5 секунди, като натиснеш пак осезаемо работата е в по-малък интервал. И така може би 2 - 3 пъти докато спре да се да стартира моторчето. Иначе си мисля, че няма да изгори, защото след като натисна дръжката на вратата и тръгне " тока " към моторчето и веднага на мултицета се вижда че този "ток " е само като импулс колкото да се отвори багажника. Така си мисля поне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts