Jump to content

а6 2.5 тди


bote

Recommended Posts

колеги намерих доста читава а6 2,5 тди 163 коня 2003

та въпроса ми е спецялно за този мотор ,защото за 150 ката съм чувал лоши неща

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да е читава имай в предвид, че ГНП-то може да се спомине и то без предупреждение - проблем на всички 2.5TDi през годините.

Относно валовете и кобилиците на варианта 163к.с., ако е с код BDG или BCZ то значи е с новите валове и кобилици. Ако е с код BFC е със старите като на 150к.с. и е по-проблемен.

Редактирано от ivailo_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети поне първата станица и си прецени възможностите и очакванията от колата.. не казвам с две ръце, че 2,5 не струва, а че на 15-20 години особено ако е нов внос е нещо плачевно, замърльотено до неознаваемост от предишен собственик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читавите 2.5ТДИ се броят на пръсти вече, така че имай едно на ум. Провери сервизна история и т.н. И на моето, което се приема за читаво също му се прецака помпата, така че както казват колегите отгоре - гаранции няма. Приемаш и дебелия разход в градски условия, ако е автоматик. Ремъци, ролки, водна помпа, термостат или общо казано ангренажната група се сменят срещу 1400лв с труда и известни отстъпки за частите. За да направиш пълно обслужване (масла в дифове и автомат, спирачна течност, антифриз, масло на хидравлика, филтри и т.н.), както си му е реда си трябват 2к (включваме и ангренажа в тия цени), ако не сменяш дискове и накладки. Колата като цяло не е подходяща за градски цикъл, защото е тежка и с тромавия автомат качва разхода с 3л. спрямо ръчка. За извънградско е супер, дълги преходи от 1000+ км се вземат лесно и комфорта е на ниво.

От тук почват ремонтите по окачване, кормилна рейка (което е почти сигурно че е заминала). Разбира се, от изброените неща може да се спести и да се направи компромис, но ако искаш да си поддържаш колата както трябва - това са цените.

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, DJANO написа:

Читавите 2.5ТДИ се броят на пръсти вече

Дянко го каза добре, лично съм се уверил, след като отсявах от 50-на избрани броя по пазара преди 2 години и накрая почти нямаше между какво да избирам - 99% леш и тотални WC за уонаби премиум на дълбоко село. Безсмислено е да вземаш тоя мотор и то без куатро, с мулти. Трябва да е на истински реални 100к уникат с много екстри, проверен от наясно с модела, за да мине далечна идея дали да помислиш. Идеалният вариант е BAU/BDH мотор, с ръчка + много екстри, малко км и пазен салон и екстериор, другото е ass pain...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...