bote Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 колеги намерих доста читава а6 2,5 тди 163 коня 2003 та въпроса ми е спецялно за този мотор ,защото за 150 ката съм чувал лоши неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 (Редактирано) Колкото и да е читава имай в предвид, че ГНП-то може да се спомине и то без предупреждение - проблем на всички 2.5TDi през годините. Относно валовете и кобилиците на варианта 163к.с., ако е с код BDG или BCZ то значи е с новите валове и кобилици. Ако е с код BFC е със старите като на 150к.с. и е по-проблемен. Редактирано 5 Декември 2016 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Прочети поне първата станица и си прецени възможностите и очакванията от колата.. не казвам с две ръце, че 2,5 не струва, а че на 15-20 години особено ако е нов внос е нещо плачевно, замърльотено до неознаваемост от предишен собственик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 (Редактирано) Читавите 2.5ТДИ се броят на пръсти вече, така че имай едно на ум. Провери сервизна история и т.н. И на моето, което се приема за читаво също му се прецака помпата, така че както казват колегите отгоре - гаранции няма. Приемаш и дебелия разход в градски условия, ако е автоматик. Ремъци, ролки, водна помпа, термостат или общо казано ангренажната група се сменят срещу 1400лв с труда и известни отстъпки за частите. За да направиш пълно обслужване (масла в дифове и автомат, спирачна течност, антифриз, масло на хидравлика, филтри и т.н.), както си му е реда си трябват 2к (включваме и ангренажа в тия цени), ако не сменяш дискове и накладки. Колата като цяло не е подходяща за градски цикъл, защото е тежка и с тромавия автомат качва разхода с 3л. спрямо ръчка. За извънградско е супер, дълги преходи от 1000+ км се вземат лесно и комфорта е на ниво. От тук почват ремонтите по окачване, кормилна рейка (което е почти сигурно че е заминала). Разбира се, от изброените неща може да се спести и да се направи компромис, но ако искаш да си поддържаш колата както трябва - това са цените. Редактирано 5 Декември 2016 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bote Публикувано 5 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 благодаря за отговорите бяха ми достатъчни , поредния мерцедес ще е явно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Какъв ти е бюджета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 преди 31 минути, DJANO написа: Читавите 2.5ТДИ се броят на пръсти вече Дянко го каза добре, лично съм се уверил, след като отсявах от 50-на избрани броя по пазара преди 2 години и накрая почти нямаше между какво да избирам - 99% леш и тотални WC за уонаби премиум на дълбоко село. Безсмислено е да вземаш тоя мотор и то без куатро, с мулти. Трябва да е на истински реални 100к уникат с много екстри, проверен от наясно с модела, за да мине далечна идея дали да помислиш. Идеалният вариант е BAU/BDH мотор, с ръчка + много екстри, малко км и пазен салон и екстериор, другото е ass pain... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване