-
Мнения
550 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
ivailo_slavov's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
2
Community Answers
-
Ако не те бъркат парите, купи си пак оригинални - всякакъв друг избор може да те разочарова или най-малкото няма да изкарат толкова.
-
Мнение за Аudi A4 B7 2 tdi, код на мотора - BRE
ivailo_slavov отговори в темата на gozila - Как и каквo Audi да си купя?
В Б7 няма 2.0TDi без шестограм - така че там трябва да провериш какво е положението. За другото вече , зависи от състоянието на колата и късмета ти. -
Не е от бушон - не си прави труда да ги проверяваш. На всеки такъв модул на единия от кабелите се вържи сигнал от габарит (за да може модула да се изключва) - при теб тази връзка се губи или е хлабава, затова прави така. Трябва да намериш от къде е взел този сигнал от габарит и да си го запоиш за да стане както трябва.
-
Подкрепям горния пост. Модулите от cardrl.eu са едни от най-надеждните на пазара. Аз съм с такъв "CarDRL5S" от 2019г. и няма проблеми, преди това и на B6 имах - не е отказвал. Монтажа е малко занимавка, но няма как.
-
Налягането на маслото на двигателя не може да се види през VCDS - мери се с манометър. Тези показания дето ги гледаш са за нивото на маслото в картера - ако не ти свети индикацията на таблото и ако на щеката нивото е ОК - няма за какво да се притесняваш.
-
Как да различа 2.0 TDI с 8 клапана от този с 16 клапана?
ivailo_slavov отговори в темата на lalex - Как и каквo Audi да си купя?
Всички двигатели 2.0TDi влагани в B7 са със шестостен на маслената помпа - няма значениe 8 клапана или 16. -
Кабела, който подава командата на J519 e на 26 пин от 32 пиновата букса (ЖЪЛТ на цвят), но не съм подвързвал по-този начин и не мога да гаратирам нищо. Предположението ми е , че ако го направиш по-този начин, ще ти светят и габаритите като запалиш, а така няма как да изключваш модула, когато даваш на габарити - трябва по някакъв друг начин да го изключваш (с допълнително реле или нещо подобно). Никога няма да ти работи и COMING HOME функцията, защото при изключен контакт J519 не подава ток на фаровете, даже и да си го настроил от DRL модула 😏 п.п. Незнам за какво се притесняваш за консумацията на DRL модулите - имат си две години гаранция, а и са достатъчно надеждни.
-
OK. В случая ти трябва да знаеш къде да вържеш кабелите на модула, който ще закупиш. Модула се върже не на ключа, а на "Central Electric-J519". (намира се долу под волана). Има два снопа с кабели на него с две букси, 23 пинова и 32 пинова. Кабелите, които ти трябват са следните: - габарит (за да се изключва модула, когато звъртиш в позиция габарит) - 25 пин от 32 пиновата букса на модула - СИВ кабел - къси (използвай тези кабели, ако искаш модула да работи на късите - настройва се на 100% сила и се използва обикновено, ако си с ксенони или лед - става и на халогенни крушки разбира се) - трябва ти кабела от 22 пин от 23 пиновата букса - ЖЪЛТ/БЯЛО и кабел от 23 пин от 23 пиновата букса ЖЪЛТ/ЧЕРНО. - дълги (изполвай тези кабели, ако искаш дългите да се използват като дневни светлини примерно на 30%...35%) - трябва ти кабел от 16 пин от 23 пиновата букса - БЯЛ/ЖЪЛТО и кабел от 18 пин от 23 пиновата букса БЯЛ/ЧЕРНО. п.п.Аз лично препоръчвам да се върже на дългите на 35%, но всеки си преценява сам. На схемата публикувана от колегата може да видиш за габарита (на 25 пин), а тези схеми са за дългите или за късите.
-
За какво по-точно ти трябва схемата и за каква точно кола? Питам, защото има два варианта, ако става въпрос за Б6/Б7 моделите? (Има модели LOW LINE - ключа директно захранва късите и модели HI LINE - ключа подава на J519 и вече от там се подава напрежение към късите). Габаритите и дългите са единтични, но за късите има разлика.
-
Никакви символи няма да излязат в дясно от часовника като се включи нагревателя. Те са може би когато има печка. Този нагревател се включва под 5 градуса външна температура и работи докато двигателя загрее до 75 градуса някъде. Работи на две степени и компютъра на двигателя го управлява. Натиснеш ли ECON, изгасиш ли климатроника или направо ако изгасиш колата, минават около 10секунди и чак тогава се изключва нагревателя (чува се звук от релетата). Всеки лесно може да разпознае дали го има, като се свали кората под волана и види дали има два големи предпазителя (един 40А и един 60А) разположени са един до друг и двете релета точно над тях.
-
В ЕТКА 03G 130 073S не ги дават за 170к.с. мотор, а за другите помпи дюзи 120...140к.с. Иначе в Пасат 2.0ТД 170к.с. BMR и BUZ са същите като в AUDI B7 2.0TD BRD, а именно каквито сте извадили (03G 130 073T).
-
Грешка на ABS и ESP при включване на фаровете на A4(B6)!
ivailo_slavov отговори в темата на Silver Arrow - тип B6/B7
Плюса, който захранва баласта от самия фар си остава същия, а към отрицателния кабел на баласта, пускаш един нов кабел от минуса на акумулатора - най-просто казано. -
Значи грешката ти е за самия потенциометър (G112), който се намира в моторчето задвижващо централната клапа (V70). Варианта е: махаш жабката, сваляш моторчето, разглобяваш го. Самия потенциометър ще го видиш вътре - лесно се маха - топиш го в спирт (2...3часа), подсушаваш и сглобяваш. Ако не се оправи търсиш нов потенциометър или направо ново моторче. Ако всичко е наред няма нужда от адаптации - климатроника си настройва клапите и грешки не записва.
-
OEM номера на свещите за твоята кола: 101 000 041 AC - BERU или 101 000 033 AА - NGK. Цената им е около 25лв./бр.
-
Най-лесното е да я изкараш на извънградско и да я покараш "нормално" на 4 или 5 предавка (според трафика и спазване на ограниченията) в продължение на 40...50км - това ще е достатъчно колата да си направи регенерацията. Нивото на маслото е възможно да се покачи затова трябва да се следи редовно. Ако почне много често да прави регенерации вече може да предприемеш почистване на DPF филтъра или цялостното му премахване - въпрос на лична преценка. С VCDS лесно може да се следи нивото на саждите в него.