ivailo_slavov

Members
  • Content Count

    504
  • Joined

  • Last visited

About ivailo_slavov

  • Rank
    Just User

Друго

  • Kaра
    трактор

Персонална информация

  • Location
    Североизток
  • Interests
    VAG

Recent Profile Visitors

2,016 profile views
  1. Става. Както му е по-лесно. Ако се сложи датчик, то после трябва да се пуска ел.инсталация от там до първото пинче на синята букса на таблото - пак се вади таблото и запоява и преправя и т.н. Прекодирането би ли го обяснил малко по-подробно, защото с това "отиваме в 17-instruments" не става много ясно - аз съм минал по тоя път и знам , че не може да се махне с VAG-COM поне при Б6.
  2. Към автора: Първо това не е лампа, а индикация на фиса за ниско ниво на течността за чистачки и не се маха с VCDS както те съветват по-горе. Ето ти отговора на въпроса, копирано от тема на колегата @Mu п.п. Ако не си уверен в себе си да разглобиш синята буксичка (за която става въпрос) и да запоиш едно кабелче на първото пинче и после да го хванеш на маса, по-добре върви при познат електричар да ти свърши работата. Успех
  3. Колега в ЕТКА тия номера излизат точно за двата детайла, които са на снимката, но ги изкарва за А6/A6Q (1998-2005) в 5 и 6 степенна кутия. За А4 Б6 селектора на скоростите го дават по следния начин. Гумените втулки не можах да ги намеря.
  4. Ти си виждал 1.9TDi, обаче няма го любимият ти AVF 131к.с.. Влагат се два двигателя BKE и BRB съответно 115к.с. и 116к.с. Обикновено тези модели B7 са доста постнички от към екстри и са с 5 степенни скоростни кутии (поне аз не съм виждал със 6). Задвижването на маслената помпа обаче е ОК и при двата двигателя.
  5. За подсветката на самия подлакътник.
  6. При Б7 2.0TDi 170к.с. мотора е само един - с код BRD. Задвижването на маслената помпа е като на всички останали 2.0TDi влагани в Б7. Аз ходих да гледам ей тази, но какво да ти кажа. Скъпа наглед кола, която се очаква да е "уаууу", но се оказа съвсем друго. Климатика не работеше, мулти волана също, имаше едно пропушване и претрисане при работа на място, което ми направи впечатление. При теста на колата при подаване на газ по-рязко интеркулера се разцепи в буквалния смисъл на думата (пластмасата се отдели от алуминиевата част) - аз съответно бях до там с огледа Човека вече може да ги е оправил тези неща, но преди месец някъде не беше.
  7. Провери си буксите от двете страни на радиатора (там има датчици за аербеците) или кабела до единия от тези датчици - може да е прегънат (пречупен) някъде. Странното е, че няма грешка, която да те насочи къде е проблема. Разбутай тези, които ти казах все пак.
  8. Това трябва да е - 8E0 955 465 B - 1,09лв.
  9. На всяка тема пише "topic отговори в тема на еди си кой", а дефакто "еди си кой" е отговорил в темата на друго лице (автора на темата). Това ми е малко дразнещо след upgrade-да, иначе форума си е ОК като цяло.
  10. Оригиналния за тоя двигател е много скъп, може би по-добре ще е да се потърси втора употреба (пак оригинален) с уговорка да го върнеш, ако не е добре. Ето ти все пак инфото от ЕТКА: 074 906 461 B - 791,36лв. И заместител 074 906 461 BX - 386,72лв. Ти вече си преценяваш - това са оригиналните номера.
  11. По-скоро датчика на съединителя е сдал багажа, но не е изключено и нещо друго да е - трябва да се провери с VAG-COM.
  12. Намя такъв шестограм на твоя двигател - карай си спокойно от тая гледна точка.
  13. Ще се случат нещата, трябва само лостчето за чистачки да е от Avant, защото на седана е различно. Имаш ли лостчето тук е описано как се сменя и активира.