ivailo_slavov

Members
  • Content count

    493
  • Joined

  • Last visited

About ivailo_slavov

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    трактор

Персонална информация

  • Gender
  • Location
    Североизток
  • Interests
    VAG

Recent Profile Visitors

1,906 profile views
  1. Парт номер на MAF-a за 1.9 BKE

    Оригиналния за тоя двигател е много скъп, може би по-добре ще е да се потърси втора употреба (пак оригинален) с уговорка да го върнеш, ако не е добре. Ето ти все пак инфото от ЕТКА: 074 906 461 B - 791,36лв. И заместител 074 906 461 BX - 386,72лв. Ти вече си преценяваш - това са оригиналните номера.
  2. Проблем с темпомата

    По-скоро датчика на съединителя е сдал багажа, но не е изключено и нещо друго да е - трябва да се провери с VAG-COM.
  3. А4/В7 шестограм маслена помпа

    Намя такъв шестограм на твоя двигател - карай си спокойно от тая гледна точка.
  4. Ще се случат нещата, трябва само лостчето за чистачки да е от Avant, защото на седана е различно. Имаш ли лостчето тук е описано как се сменя и активира.
  5. При Б7 двигателите, към които си се насочил са помпа дюза. 1.9TDi са 2 двигателя (BKE и BRB) като и двата са 8V и не са от категорията с проблемната маслена помпа т.е. и двата са ОК, но обикновено са по-постнички от към екстри и са с 5 степенни ръчни кутии. Дали повече тракат от 2.0TDi незнам - явно зависи от конкретния екземпляр. 2.0TDi при Б7 са няколко вида (общо 9 бр. двигателя) като във всички видове се използва проблемната маслена помпа (със шестограмен привод). За тоя проблем знам само, че има някакъв ремонтен комплект със 100мм шестограм и до там . Нека колегите с такава кола споделят колко излиза такава подмяна и дали по този начин се решава тоя проблем. BPW е единствения, който е 8V и затова се слави като по-прост и по-безпроблемен, но при него привода на маслената помпа е пак такъв. По-принцип може да се намери добре оборудван модел, ръчните кутии са 6 степенни. Дюзите незнам на кой двигател са ОК, знам само че и там има няколко вида съответно има и проблемни. Б8 2.0TDi е коренно различна кола. Двигателите са Common Rail, интериор и екстериор няма нищо общо с предшественика си. За 12000лв. обаче си в долния ценови диапазон и колата, която ще вземеш по-скоро ще бъде със съмнително общо състояние и не е изключено да се дават после доста средства за ремонти. Хубаво оборудвани и доста запазени Б8-ци са около 14-16к лв. (поне такова е моето наблюдение). Аз също се оглеждам за друга кола и колебанията са ми като твоите. В момента съм с Б6 и по-скоро бих събрал още малко пари и бих минал направо на Б8, но пак казвам това си е от моята гледна точка.
  6. PD или CR

    BKD двигател е помпа-дюза 2.0TDI 140к.с. и се влага в А3 (02.2003 - 05.2007) и няма как да е CR по никакъв начин.
  7. Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4

    Тия потенциометри са оранжеви и бели - незнам дали това има някакво значение. Казвам го в смисъл, ако се купува резервно моторче за предварително почистване, а после да се окаже, че потенциметъра вътре е друг. п.п. Аз като почиствах моето, държах потенциометъра един следобед в чашка алкохол и през половин час го превъртах (едната част спрямо другата) - после продухване с въздух и затваряне на моторчето - от декември до сега няма грижи и клапите не чаткат вече след изгасяне. Адаптация както писахте по-горе не е нужна, когато всичко е наред.
  8. дигитален чейндър за Concert II

    Здравейте. Аз ползвам подобен на този на MAPTO7007 USB adapter от aliexpress, но определено има някакъв проблем с него или със самия CONCERT 2. Става въпрос за следното: самия usb адаптер си работи без грижи, но проблема реално е когато устройството е спряно и съм на FM - силно ми смущава радио станциите - напрактика не може да се хващат нормално. Единствено при тези радио станции, които са с по-силен сигнал е една идея по-добре, но като цяло е много дразнещо. В момента, в който разкача синята букса от конектора сигнала на радиостанциите мигновенно се променя и се хващат без никакви смущения. Ползвам и 20 пиновия адаптерен кабел в комплекта, защото имам букса на моето CD, но не е проблема в него - пробвах и директно да я включа в CD-то, без да ползвам адаптера, но същата работа. Проверих и черния кабел (масата) - запоен е добре - не е пръкъснат. Може ли да се разбере кое предизвиква смущението и да се добави някакъв филтър да намалее шума?
  9. Мнения за повдигане на Б7 Quattro

    Твоята кола е с 1BE (S-line) окачване и е с предни: PR code 0JH/ 8-ми теглови индекс/ Оем № 8E0 411 105 EG / Задни: PR code 0YL/ 11-ти теглови индекс/ Оем № 8E0 511 115 DM / За да се свали леко предницата минаваш на по-малък теглови индекс отпред (примерно 7-ми или 6-ти), но резултата не мога да го гарантирам на 100%. п.п. Дължината на тия пружини малко няма логика с нарастването на тегловия индекс - единственото, което съм забелязъл, че с нарастването на тегловия индекс нараства дебелината на витката и диаметъра на самата пружина. Дължината варира - искам да кажа, че пружина с по-висок теглови индекс може да се окаже по-къса от предната в реда, но е по-дебела и колко ще легне колата само оня горе знае това важи и за предните и за задните.
  10. Темпомат (Cruise control) A4 B6

    Нямаш проблем - със "SET" се активира темпомата, както е при теб, както е и при всички останали колеги с темпомат - по друг начин не можеш да го активираш. Останалите функции на лостчето сам си ги разбрал. Веднъж активиран, скоростта се помни до загасянето на двигателя. Загасиш ли пак трябва със "SET" да го пуснеш иначе не тръгва.
  11. Мнения за повдигане на Б7 Quattro

    Според мен отпред не я базарай - там си е ок - няма накъде да я повдигаш ще стане много грозно. Евентуално една проверка за изпуснали амортисьори и да ги смениш. Отзад трябва да се види какви са пружините в момента (цветовите им маркировки) и да се провери дали евентуално няма счупена пружина. Според мен са поомекнали, както и амортисьорите най-вероятно са изпуснали. Вариантите за задницата са два: 1. Нови амортисьори за 1ВА + нови пружини също за 1ВА - примерно на SACHS 2. Нови амортисьори за 1BR (Heavy Duty) + нови пружини за 1BR (Heavy Duty) - примерно пак на SACHS Това е моето мнение, нека и другите колеги споделят какво мислят.
  12. Мнения за повдигане на Б7 Quattro

    Колега, пусни една две снимки да видим колко е ниска тая кола и как изглежда в момента. Не искам да ти се меся, но 3-4 см повдигане на Ауди А4 Б7 (седан) на нищо няма да прилича. Пружините са много видове и трудно ще намериш такива, с които да улучиш желаната височина. Ако споделиш твоите цветови маркери на предните и задните пружини ще можем да разберем какви са тегловите индекси в момента и дали има аналози на тях (тип Heavy Duty).
  13. Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4

    Може и от клапите да е и най-вече от тая за свеж въздух (която се намира точно под филтър купе). Аз имах подобен проблем със запотяване на стъклата и се оказа точно от моторчето на тая клапа - V71. Трябва да я закачиш на VAG-COM и да видиш дали записва някакви грешки за клапите. Аз го хванах и по лесния начин - махнах филтъра и при включен климатроник на "AUTO/ 23 градуса" се виждаше че тая клапа стои полу-затворена и няма как стъклата да се изсушат като няма свеж въздух. Последва сваляне на моторчето, разглобяване и почистване на потенциометъра му със спирт/ алкохол и готово - проблеми няма от тогава. п.п.След монтажа на ревизираното моторче няма нужда дори и от адаптация на клапите - всичко си заработва коректно според зададеното от климатроника.
  14. A4 B6 не загрява

    Ето ти линк с повечко подробности как се изваждат клапите и как се почистват потенциометрите на моторчетата цък