ivailo_slavov

Members
  • Content Count

    536
  • Joined

  • Last visited

About ivailo_slavov

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    А4 B7 2.0TDi Quattro

Персонална информация

  • Location
    Североизток

Recent Profile Visitors

3,395 profile views
  1. Значи грешката ти е за самия потенциометър (G112), който се намира в моторчето задвижващо централната клапа (V70). Варианта е: махаш жабката, сваляш моторчето, разглобяваш го. Самия потенциометър ще го видиш вътре - лесно се маха - топиш го в спирт (2...3часа), подсушаваш и сглобяваш. Ако не се оправи търсиш нов потенциометър или направо ново моторче. Ако всичко е наред няма нужда от адаптации - климатроника си настройва клапите и грешки не записва.
  2. OEM номера на свещите за твоята кола: 101 000 041 AC - BERU или 101 000 033 AА - NGK. Цената им е около 25лв./бр.
  3. Най-лесното е да я изкараш на извънградско и да я покараш "нормално" на 4 или 5 предавка (според трафика и спазване на ограниченията) в продължение на 40...50км - това ще е достатъчно колата да си направи регенерацията. Нивото на маслото е възможно да се покачи затова трябва да се следи редовно. Ако почне много често да прави регенерации вече може да предприемеш почистване на DPF филтъра или цялостното му премахване - въпрос на лична преценка. С VCDS лесно може да се следи нивото на саждите в него.
  4. Здравей колега, понеже и аз имам същия проблем с увисналия таван на audi a4 b6 седан. Да ми кажеш номера на майстора в Разград мерси предварително...

    1. ivailo_slavov

      ivailo_slavov

      Здравей. Нямам го номера. Беше отдавна - варианта е направо на място да търсиш  - улицата е "Княз Борис" №63 или 65 беше. 

    2. tancu

      tancu

      Мерси.

  5. Интересен проблем. Ако не се лъжа, през стоп машинката върви плюс до J519 (Central Electric) и ако се натисне спирачката втори плюс отива към J519 и така модула знае кога да пуска плюсове към крушките и към третия стоп. Пробвай при разкачена букса на стоп машинката да я заключиш и да видиш дали ще светят стоповете постоянно.
  6. Трябва да я засечеш по колонката и да видиш каква е разликата с борд компютъра. Чрез VAG-COM може да се направи корекция на показанието (85% до 115%) - корекцията е през 5%. п.п. Със същия двигател съм и Quattro - разхода извън градско при нормално шофиране 100...110км/ч е някъде 6,5л/100км. Толкава ми показва и на борда - аз лично съм направил корекция (-5%) и сега е точен.
  7. 16V и да дюзите са на Siemens/Continental - с пиезо кристал. Маслената помпа е със шестограм от късия вариант 77мм, но на няколко места съм чел, че в такъв двигател излиза и с модифицирания вариант - със 100мм шестограм.
  8. Най-добре е, да е -35...-40 градуса антифриза и да е спазена спецификацията изисквана от производителя - G12/G12+/G13 - каквото пише в ръководството. Това е според мен - все пак всеки си има глава на раменете и сам си решава какви чорби да налива по системите на автомобила си
  9. Трябва да свалиш жабката - не е трудно, мисля че 5 винтчета я държат (може да бъркам бройката), но лесно се сваля. Тогава ще видиш ключето, което включва осветлението - най-вероятно там е счупено или извадена буксата му или нещо подобно. Осветлението иначе работи при всяко отваряне на жабката - демек без контакт и без габарити.
  10. Аз съм със същия двигател - във връзка с паленето 7 дни не я бях палил моята, но запалва от раз - все едно си я изгасил преди час. Ако ходите утре, преди да запалите погледнете нивото на маслото, защото модела е с ДПФ филтър и ако пуска нафта в маслото ще се познае веднага и отделно на VAG-COM e хубаво да се закачи и да се видят тези канали свързани с този филтър, че създава ядове - колата става доста тромава и неприятна за каране когато прави регенерации (особено в градски условия) и ако са много чести значи филтъра е за махане или евентуално за "пране" - споменавам да го имате в предвид. Както казва колегата по-горе трябва една пълна диагностика, че доста неща може да излязат - както го гледаш едно обикновено 2.0ТДи.
  11. Колега прочети това и виж дали и при теб е така или е друго.
  12. Колега, може ли да споделиш на колко хиляди километри стана това и преди това дали е базарано там или е оригинално всичко? Имаше ли специфичен шум двигателя или стана изведнъж? Имам и още един въпрос към другите колеги - само в балансиращия вал ли се разбива отвора? В помпата не се ли разбива също? Преработката от Проспийд засяга по-скоро балансиращия вал - не помпата. п.п. Питам, защото и аз съм със същия двигател и в момента съм на 181000км. На 160000км ми е сменян шестограма в Порше Варна - по-скоро превантивно - рано или късно и аз може да съм в подобна ситуация.
  13. Незнам колко вземат по другите градове, но за 120лв. ми го направиха в Разград на Б6 седан - със същия плат като заводския. Сутринта оставих колата и към 14ч. бе готова.Прилагам две снимки да се придобие представа как е станало. И според мен втора употреба таван не си заслужава.
  14. 4300к ще ти жълтее леко, 5000к е бяло, 6000к е леко синкаво. Имах B6-ца и я купих с ксенон 6000к. Не ми харесваше как свети вечер и на мокро, тогава прочитайки във форума, че 4300к е уж най-добре смених крушките с такива, но ми жълтееше и не ми хареса. След това си купих комплект на 5000к и така замина колата. Карал съм и с трите варианта и на мен лично най-много ми харесваше с 5000к ксенон, но това си е мое мнение. На един му харесва едно, на друг друго и така
  15. Към автора - може ли линк към обява на А4 от 2006г с такъв двигател 2.5TDi 180к.с.,че аз нещо не знам да има такава комбинация. От всички видове двигатели, които се монтират на модела точно този ли ти допадна или е на супер тънка цена и не се сдържа да разбереш що така?