Audi A3 Sportback Публикувано 17 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2016 Здравейте, автомобилът ми е ауди а3 2010 година 2.0 TDI DSG CBA двигател 140 к.с. Проблемът ми е следния: Не свети километража при подаване на контакт,и естествено немога да запаля автомобилът. Светят ми единствено плафоните.Колата е била катастрофирала и е бях разглобил цялата.Имам ток до червените кабели на бушоните. Моля помагайте ако можете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2016 Въжмогностите са немалко. Може да имаш проблем не в таблото, а в примерно в GAN gateway, Central electric, Steering wheel. Без нито едно от тях (захранено), няма да ти светне таблото. Първа стъпка, правиш диагностика (с VCDS примерно) на колата. Ако не те допусне до такава, проверяваш дали е захранен CAN Gateway (той събужда таблото). Ако можеш да правиш диагностика, четеш грешките и търсиш такава, свързана я с Терминал 15, я с друго, свързано с контакт. Ако си в София, мога да ударя рамо. Имам електрическите схеми на Ауди (за всички модели) и мога да работя с тях (което е по-важното). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 18 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2016 Сигурен ли си че бушона отпред при двигатела е здрав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A3 Sportback Публикувано 18 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2016 Може би проблемът е от бушоните, че нямам схемата.Всички букси по аудито са сложени на местата си,и явно всичко идва от бушоните.Днес имам напредък заработи ми радиото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 18 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2016 При нас бушоните не са отделни а са капсуловани в един голям бушон които се сменя целия ,можеш да го провериш с мултицет на верига ,визуално не може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2016 (Редактирано) Иво, предполагам говориш за 5 - 6-те мощни бушона отпред.... Иначе няма логика изказването ти. преди 59 минути, Audi A3 Sportback написа: Може би проблемът е от бушоните, че нямам схемата.Всички букси по аудито са сложени на местата си,и явно всичко идва от бушоните.Днес имам напредък заработи ми радиото. Мога да ти кажа бушон по бушон и реле по реле, кое къде е. Плюс, на кой кабел после да провериш, има ли захранване дадения модул. Само питай за всяко което те интересува, че да ги пиша всички ще ми окапят пръстите от писане. Редактирано 18 Декември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A3 Sportback Публикувано 18 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2016 Интересуват ме големите бушони колко са отпред и колко релета има отпред.Благодаря ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 (Редактирано) На 17.12.2016 г. at 18:52, Audi A3 Sportback написа: автомобилът ми е ауди а3 2010 година 2.0 TDI DSG CBA двигател 140 к.с. Кодът на двигателя ти е CBAB (Diesl engine, Common Rail, 140 Hp) Започвам с "големите бушони": SA1 - Алтернатор - 150 Amp. SA2 - Електрическа рейка - 80 Amp. SA3 - Перка радиатор - 50 Amp. SA4 - Електрическа печка (AuxiliaryHeater element) пълна мощност - 80 Amp. SA5 - Постоянен плюс към бушоните в купето - 80 Amp. SA6 - Електрическа печка (AuxiliaryHeater element) половин мощност - 40 Amp. Продължавам с релетата (в твоя случай релето!) в двигателния отсег: А1 - Реле постоянен плюс (Терминал 30) А2 - Мост (не реле), за захранване на "релето" за подгревните свещи Ето как изглежда мостът: А ако под "големите бушони" разбираш тези мощните отгоре на бушониерата (където са и релетата), трябва да са 6 (всички гнезда да са запълнени). Ето и кой за какво е: SB25 - Захранване на модул "Централна електроника". Този бушон е и за десните екстериорни светлини (къси дълги, габарити, стопове и т.н.) - 40 Amp. SB26 - Захранване на модул "Централна електроника". Този бушон е и за левите екстериорни светлини (къси дълги, габарити, стопове и т.н.) - 40 Amp. SB27 - Подгревни свещи - 50 Amp. SB28 - Плюс при контакт (Терминал 15) - 40 Amp. SB29 - Захранване за бушони: -SC18- , -SC20- , -SC32- up to -SC37- , -SC44- , -SC45- , -SC48- , -S131- (Те са активни при запалена кола) - 50 Amp. SB30 - Телминал X (активен е при контакт, но при въртене на стартер изключва). Към него са захранени задната чистачка, пръскалките и т.н. - 50 Amp. . Редактирано 19 Декември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A3 Sportback Публикувано 19 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 Благодаря ти много.Ще ги прегледам в късния след обяд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A3 Sportback Публикувано 19 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 (Редактирано) Всичко си е по местата.Бушони,модули и букси. Редактирано 20 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 И проблем все още имаш или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A3 Sportback Публикувано 19 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 Да.Никакви признаци,че ще запали.Светят единствено предните плафони и работ и радиото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 19 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 От къде си?Защо не потърсиш помощ от някой читав сервиз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 Явно не е от София, защото го питах. Както и да е. Причините не са толгова много, но не и толгова малко. Ще се опитам да нахвърля задължителните неща, за да светне таблото: 1. Захранване до него естествено. 2. Захранен и работещ Central electric (той приема сигналът от Steering wheel модулът и активира Терминал 15) 3. Захранен и работещ CAN gateway (само и единствено той събужда таблото с wake-up цифров сигнал до него) 4. Захранен и работещ Steering wheel (клеморедът е директно свързан електрически към този мъдул, той препредава сигналът до Central electric). Колега, без ELSA и познания за електрическото устройство на тази кола, ще ти е трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A3 Sportback Публикувано 19 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 Колеги аз съм от Ловеч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 Закачи колата на диагностичен софтуеър (А3 2010 по спомени можеше и без контакт) и направи ниагностика. Щя ти бъде от полза. Другия вариант е да ти казвам къде на кой кабел да проверяваш за захранване. Далече си, иначе за макс 2-3 часа можеше да ти проверя модулите и да "изскочи зайчето". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A3 Sportback Публикувано 20 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Мерси колега за съветите и компетентните мнения.Ще отида днес до сервиз да видя дали ще открият нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daplayah Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Тази ударена A3-ка както и наводнената A5-ца с каква цел си ги взел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 (Редактирано) И аз това се замислих, като видьх темата му от тази сутрин за навиднената А5. Ако са купени с цел препродажба (да цъфнат в мобилето като "нови, карани само от старица", "само за ценители" и т.н.), аз спирам да пиша тук! Редактирано 20 Декември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A3 Sportback Публикувано 20 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Не.Купих ги от Германия за да си ги направя за мен и съпругата ми,защото са на малко километри,петицата е на 56000 км.,а тройката е на 21000 км.,но ако знаех какъв таралеж в гащите си слагам не щях изобщо да се занимавам,а щях да ги дам на моргаджията да си ги разпродава на части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Чака те адски много работа и по двете. Ако нямаш диагностичен софтуър (VCDS е препоръчително) си купи. Без него само ще гадаеш и ще ги караи нещата на проба-грешка. Задължително си купи ако нямаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A3 Sportback Публикувано 20 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Нямам.Откъде мога да си купя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 (Редактирано) Примерно "Склад 66": Интерфейс (кабел) HEX-USB+CAN за VCDS (VAG-COM) Редактирано 20 Декември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A3 Sportback Публикувано 20 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Колега това е евтино,не е проблем ще го взема.Какво трябва да имам друго за да направя диагностика на аудито.Благодаря ти много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Знания (или да та те води човек с такива). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване