Jump to content

Ауди А3 8P никакъв ток до километража


Audi A3 Sportback

Recommended Posts

Здравейте,

автомобилът ми е ауди а3 2010 година 2.0 TDI DSG CBA двигател 140 к.с.

Проблемът ми е следния: Не свети километража при подаване на контакт,и естествено немога да запаля автомобилът.

Светят ми единствено плафоните.Колата е била катастрофирала и е бях разглобил цялата.Имам ток до червените кабели на бушоните.

Моля помагайте ако можете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въжмогностите са немалко. Може да имаш проблем не в таблото, а в примерно в GAN gateway, Central electric, Steering wheel. Без нито едно от тях (захранено), няма да ти светне таблото. 

Първа стъпка, правиш диагностика (с VCDS примерно) на колата. Ако не те допусне до такава, проверяваш дали е захранен CAN Gateway (той събужда таблото). Ако можеш да правиш диагностика, четеш грешките и търсиш такава, свързана я с Терминал 15, я с друго, свързано с контакт.

Ако си в София, мога да ударя рамо. Имам електрическите схеми на Ауди (за всички модели) и мога да работя с тях (което е по-важното). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би проблемът е от бушоните, че нямам схемата.Всички букси по аудито са сложени на местата си,и явно всичко идва от бушоните.Днес имам напредък заработи ми радиото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нас бушоните не са отделни а са капсуловани в един голям бушон които се сменя целия ,можеш да го провериш с мултицет на верига ,визуално не може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, предполагам говориш за 5 - 6-те мощни бушона отпред.... Иначе няма логика изказването ти.

 

преди 59 минути, Audi A3 Sportback написа:

Може би проблемът е от бушоните, че нямам схемата.Всички букси по аудито са сложени на местата си,и явно всичко идва от бушоните.Днес имам напредък заработи ми радиото.

Мога да ти кажа бушон по бушон и реле по реле, кое къде е. Плюс, на кой кабел после да провериш, има ли захранване дадения модул. Само питай за всяко което те интересува, че да ги пиша всички ще ми окапят пръстите от писане.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.12.2016 г. at 18:52, Audi A3 Sportback написа:

автомобилът ми е ауди а3 2010 година 2.0 TDI DSG CBA двигател 140 к.с.

Кодът на двигателя ти е CBAB (Diesl engine, Common Rail, 140 Hp)

 

Започвам с "големите бушони":

Screen_Shot1483.png

 

SA1 - Алтернатор - 150 Amp.

SA2 - Електрическа рейка - 80 Amp.

SA3 - Перка радиатор - 50 Amp.

SA4 - Електрическа печка (AuxiliaryHeater element) пълна мощност - 80 Amp.

SA5 - Постоянен плюс към бушоните в купето - 80 Amp.

SA6 - Електрическа печка (AuxiliaryHeater element) половин мощност - 40 Amp.

 

Продължавам с релетата (в твоя случай релето!) в двигателния отсег:

Screen_Shot1484.png

 

А1 - Реле постоянен плюс (Терминал 30)

А2 - Мост (не реле), за захранване на "релето" за подгревните свещи

 

Ето как изглежда мостът:

Screen_Shot1485.png

 

 

А ако под "големите бушони" разбираш тези мощните отгоре на бушониерата (където са и релетата), трябва да са 6 (всички гнезда да са запълнени). Ето и кой за какво е:

SB25 - Захранване на модул "Централна електроника". Този бушон е и за десните екстериорни светлини (къси дълги, габарити, стопове и т.н.) - 40 Amp.

SB26 - Захранване на модул "Централна електроника". Този бушон е и за левите екстериорни светлини (къси дълги, габарити, стопове и т.н.) - 40 Amp.

SB27 - Подгревни свещи - 50 Amp.

SB28 - Плюс при контакт (Терминал 15) - 40 Amp.

SB29 - Захранване за бушони: -SC18- , -SC20- , -SC32- up to -SC37- , -SC44- , -SC45- , -SC48- , -S131- (Те са активни при запалена кола) - 50 Amp.

SB30 -  Телминал X (активен е при контакт, но при въртене на стартер изключва). Към него са захранени задната чистачка, пръскалките и т.н. - 50 Amp.

.

 

 

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко си е по местата.Бушони,модули и букси.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не е от София, защото го питах. Както и да е. 

Причините не са толгова много, но не и толгова малко. Ще се опитам да нахвърля задължителните неща, за да светне таблото:

1. Захранване до него естествено.

2. Захранен и работещ Central electric (той приема сигналът от Steering wheel модулът и активира Терминал 15)

3. Захранен и работещ CAN gateway (само и единствено той събужда таблото с wake-up цифров сигнал до него)

4. Захранен и работещ Steering wheel (клеморедът е директно свързан електрически към този мъдул, той препредава сигналът до Central electric).

 

Колега, без ELSA и познания за електрическото устройство на тази кола, ще ти е трудно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи колата на диагностичен софтуеър (А3 2010 по спомени можеше и без контакт) и направи ниагностика. Щя ти бъде от полза. 

Другия вариант е да ти казвам къде на кой кабел да проверяваш за захранване. 

Далече си, иначе за макс 2-3 часа можеше да ти проверя модулите и да "изскочи зайчето".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това се замислих, като видьх темата му от тази сутрин за навиднената А5. Ако са купени с цел препродажба (да цъфнат в мобилето като "нови, карани само от старица", "само за ценители" и т.н.), аз спирам да пиша тук! 

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.Купих ги от Германия за да си ги направя за мен и съпругата ми,защото са на малко километри,петицата е на 56000 км.,а тройката е на 21000 км.,но ако знаех какъв таралеж в гащите си слагам не щях изобщо да се занимавам,а щях да ги дам на моргаджията да си ги разпродава на части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чака те адски много работа и по двете. Ако нямаш диагностичен софтуър (VCDS е препоръчително) си купи. Без него само ще гадаеш и ще ги караи нещата на проба-грешка. Задължително си купи ако нямаш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно "Склад 66":

Интерфейс (кабел) HEX-USB+CAN за VCDS (VAG-COM)

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това е евтино,не е проблем ще го взема.Какво трябва да имам друго за да направя диагностика на аудито.Благодаря ти много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...