Ivaylo1313 Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Здравейте. Преди известно време започна много рязко да ми пада акумолатора но не винаги има периоди когато по 3 4 дни не пада и други когато след 2 часа не мога да запаля. Купих си нов акумолатор и пак имам същия проблем. Забелязах че когато тръгна да давам ток още като допра клемите и колата започва да се вдига. Да не е от окачването Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Трябва да се направят настройки или както му казват, да се "обучи" новият акумулатор (или по-скоро колата??), в противен случай проблемите ще си останат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 25 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 Аз имам същият проблем. Любопитно ми е да разбера кое го е провокирало, след като не съм сменял акумулаторът с нов. Просто се качих в колата през един слънчев ден и проблемите започнаха. Energy at limit и другите му там закачки по сценарий. Опитах да го обуча с VCDS-a обаче в падащото меню не присъстваше Varta, а и на самия него няма въпросния сериен номер и се отказах... Как се процедира в такива случаи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksan87 Публикувано 26 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2016 Изпълняваш тази процедура http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Battery_Replacement За моята използвах този сериен номер Varta Silver 110Ah: 000915105DL VA0 39020550B5 и стана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване