Jump to content

lz1kka

Members
  • Мнения

    165
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi S7, 4.0tfsi

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

1979 профилни разглеждания

lz1kka's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. И при мен се появи тоя проблем тази зима. Духалките от лявата страна духат студено, тази на челното стъкло също. От пасажерската страна всичко изглежда нормално. Духалката на краката обаче е окей. Освен това някак по-късно започва да идва топлото, въпреки, че колата е загряла.
  2. А ABS модул с този каталожен номер да му се намира на някой излишен 4E0 614 517 E или евентуално буква А, че и моят почина? Намерих с букви BC, но до колкото виждам не става.
  3. Не знам как се различава тракане между повдигажи и обтегачи, но при мен, макар и доста по-тихо, притракването се чува също когато съвсем леко подам газ и след това пусна педала, на празен ход или при потегляне. Поради това мисля, че проблеми с повдигачите нямам, а и съм чувал, че тези мотори не страдат от това.
  4. @DLS бананите на старите ми обтегачи изглеждаха неразличимо от нови, та като нищо може и при теб да е така. Респективно и новите ми обтегачи тракат неразличимо от старите Понеже отдавна съм набедил маслената помпа, някой по-запознат може ли да ми разясни дали евентуално това тракане може да е породено от затлачена цедка да речем, съответно и по-ниско налягане на маслото, но не достатъчно за да светне лампата? Ако беше така едва ли щеше да се случи на толкова народ, но все пак...
  5. Преди 3 дни смених маслото с Castrol EDGE 5W-40 и имам осезаемо подобрение. Тракането е по-меко и замлъква два пъти по-бързо. Странно, че и преди време карах с това масло и до колкото помня не беше така.
  6. Тези клапани ги изкоментирахме още в началото на темата. Ти такива приключили виждал ли си с очите си, щото и мойте уж бяха за смяна, пък се оказаха като нови? И се питам дали някой не ги е набедил напразно...
  7. А ако и двата са чисто нови да ходя ли на екзорсист? Логиката уж била, че веригите създават някакъв натиск върху обтегачите и наискайки ги леко за продължително време, избутват маслото, с което са пълни, поради което се прибират в свито положение. И сутринта докато маслото от картера достигне до тях за да ги обтегне, веригата се мандахерца свободно и вероятно опира, което всъщност е тракането. Когато обтегачите са нови, задържат маслото по-дълго време, докато износените го изпускат... УЖ! Имаше и някакъв заключващ пин вътре, забъркан в цялата работа, но не си спомням. И въобще защо ще се износват след като вътре са добре смазани и няма интензивно триене. Да е проблемът в полимерните банани по които се преплъзва веригата разбирам, ама и в тях не е, щото на старите ми тракащи обтегачи те изглеждахаточно толкова перфектно, колкото на новите ми тропащи обтегачи.
  8. lz1kka

    глупави проблеми с А8

    Ей това може да ти е от полза въпреки, че има друга тема по тоя въпрос...
  9. Пробвал съм с Castrol EDGE, Motul и AMS Oil, като съм експериментирал също и с вискозитета. До момента не съм усетил абсолютно никаква разлика при смените. Доставчикът ми уж е сигурен и нямам съмнение в качеството. Сега пак ми предстои смяна и планувам да се върна отново на Castrol EDGE 5W-40 без да имам нещо конкретно в предвид. Почнах вече да се чудя дали да не хакам добавки за по-добра адхезия и разни други уж подобрения, макар и да съм наясно, че високия клас масла си имат вложено всичко необходимо... На екзорсист отива работата с други думи. Притракването за което говорим при студен старт лично аз го чувам и когато подам леко газ на свободен ход и след това пусна педала. Това не виждам как ще се случи от повдигачи, а по-скоро от хидравличните обтегачи.
  10. На 90 или 92 канал беше май...
  11. Не знам на Явор кви са му цифрите, но мойта кола също е на прилични километри (270к), центровката е на 1°/-1° (тоест перфектна), и въпреки това не и пречи да притраква след като е седяла 30-тина минути изгасена... При това с нови обтегачи.
  12. lz1kka

    глупави проблеми с А8

    Тоя модул и аз го сменях наскоро като слагах фейслифтовите фарове с диодните дневни светлини, обаче тая грешка "Headlight range control defective" е много по-вероятно да е породена от модулите закачени на фаровете, поради причините, които дадох. Както казах не веднъж съм го играл тоя филм. Това лесно може да се установи ако колегата има corner lights, или иначе казано завиващи светлини, както някои погрешно ги наричат. Навива волана и гледа отпред дали corner lights секциите светят. Ако примерно само едната не свети значи почти със сигурност модулът закачен на същия фар е заминал.
  13. https://vw-audi.oemdtc.com/165/rattleknocking-noise-from-camshaft-adjuster-at-engine-start-1997-2006-audi
  14. lz1kka

    ПРОБЛЕМ С АУДИ А8 Д3 4.2

    @souflex ти що глупости изписа не е истина... Както каза @krassi_110 първата грешка е свързана с левия тампон на мотора, а втората вероятно ще му изчезне ако рестартира компютъра и пусне VCDS отново с администраторски права, тоест няма нищо общо със самата кола. Оправи си първо нещата със софтуера и закачи да видим какви други грешки ще ти извади и дали няма да се появи нещо свързано със смесите.
×
×
  • Create New...