Jump to content

Отопление за акумулатора


vencioo

Recommended Posts

Здравейте, имам б5 авант преди фейса. Сега в студените дни се чудя дали има някакъв вариант да изолирам акумулатора, по-точно да не му е толкова студено. Помня, че съм виждал такива кожени "обвивки" за самия акумулатор или нещо подобно. Лошото, е че стои пряко под оребрението на решетката и по никакъв начин не е защитен от студа. А другия ми въпрос, по спомен на фейслифта там има кора, която скрива акумулатора и т.н., тя дали става директно да я сложа или иска преправяне? Нямам никакъв опит с Ауди, тепърва разучавам и т.н,. за това може и да ви се сторят глупави въпросите ми. Весели празници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма смисъл да я "топлиш" батерията, няма как да я спасиш от студеното, ако не я отопляваш принудително, за целта си има стар шофьорски трик за правилното стартиране в студено време:

първо пускаш всички възможни консуматори (фарове, отопление на стъкла/огледала) за около половин минута, правиш пауза около минута, пак консумация за 30 сек, пак пауза и така вече стартираш, като се върти не повече от 10 секунди максимум, при което ако не запали се прави пауза без консумация от минута и пак се опитва.

 

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек сериозно ли? Не се занимавай с глупости. Отностно кората над акумулатора, да става да се сложи от фейса, но ти трябват и двете кори под чистачките. И тая кора е там най-вече да не влизат боклуци, които да задръстват филтъра на купето и дренажните отвори. Тия отвори ги провери да не са запушени да не ревеш от наводняване в купето.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Калъфите" за акумулатори са при голф или А3 и там пазят батерията от топлото, защото е в моторния отсек

 

Нико е прав, но според мен малко краен: дългите за 10-15 секънди са достатъчни да "събудят" акумулатора. След това 5-10 секунди пауза и въртиш. Ако колата е дизел това го правят свещите вместо дългите...

 

Кората при фейслифта е само за красота: боклуците, листата и запушените отточници важат с пълна сила, просто са скрити. Спокойно може да спрете да пълните гушите на моргаджийте ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.. Благодаря, момчета! Значи няма да се вкарвам в излишни филми. Филтъра на купето го смених преди 2-3 месеца като я купих, беше наистина много мръсен, а дренажните отвори са почистени старателно, вкл и тоя под акумулатора, че до колкото разбрах се наводнявал там отсека и стават мизерии. Благодаря ви отново за бързите отговори! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...