vencioo Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Здравейте, имам б5 авант преди фейса. Сега в студените дни се чудя дали има някакъв вариант да изолирам акумулатора, по-точно да не му е толкова студено. Помня, че съм виждал такива кожени "обвивки" за самия акумулатор или нещо подобно. Лошото, е че стои пряко под оребрението на решетката и по никакъв начин не е защитен от студа. А другия ми въпрос, по спомен на фейслифта там има кора, която скрива акумулатора и т.н., тя дали става директно да я сложа или иска преправяне? Нямам никакъв опит с Ауди, тепърва разучавам и т.н,. за това може и да ви се сторят глупави въпросите ми. Весели празници! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 (Редактирано) няма смисъл да я "топлиш" батерията, няма как да я спасиш от студеното, ако не я отопляваш принудително, за целта си има стар шофьорски трик за правилното стартиране в студено време: първо пускаш всички възможни консуматори (фарове, отопление на стъкла/огледала) за около половин минута, правиш пауза около минута, пак консумация за 30 сек, пак пауза и така вече стартираш, като се върти не повече от 10 секунди максимум, при което ако не запали се прави пауза без консумация от минута и пак се опитва. Редактирано 24 Декември 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Човек сериозно ли? Не се занимавай с глупости. Отностно кората над акумулатора, да става да се сложи от фейса, но ти трябват и двете кори под чистачките. И тая кора е там най-вече да не влизат боклуци, които да задръстват филтъра на купето и дренажните отвори. Тия отвори ги провери да не са запушени да не ревеш от наводняване в купето. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 "Калъфите" за акумулатори са при голф или А3 и там пазят батерията от топлото, защото е в моторния отсек Нико е прав, но според мен малко краен: дългите за 10-15 секънди са достатъчни да "събудят" акумулатора. След това 5-10 секунди пауза и въртиш. Ако колата е дизел това го правят свещите вместо дългите... Кората при фейслифта е само за красота: боклуците, листата и запушените отточници важат с пълна сила, просто са скрити. Спокойно може да спрете да пълните гушите на моргаджийте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencioo Публикувано 24 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Ясно.. Благодаря, момчета! Значи няма да се вкарвам в излишни филми. Филтъра на купето го смених преди 2-3 месеца като я купих, беше наистина много мръсен, а дренажните отвори са почистени старателно, вкл и тоя под акумулатора, че до колкото разбрах се наводнявал там отсека и стават мизерии. Благодаря ви отново за бързите отговори! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване