При мен има напредък... Тъй като така и не направих нищо по моя "турбо" проблем, колата все повече не вървеше. Понеже имах съмнения за вакумите, а днес имах време, почнах да я разглобявам лека полека и да сменям нацепени маркучета, а такива не липсваха. Прегледах маркучите към кулера и т.н., те си бяха здрави. Бегло бях погледнал нещо за клапан N75 и възможните проблеми с него, също ми бяха споменали, че е еднакъв с този на ЕГР-а и мога да ги разменя. Това и направих. Ако някой ще го прави е добре да си снима кой маркуч къде влиза, че е филм. И така де, смених ги, сглобих я и.......ТРЪГНА!!! За моя лична изненада. Сега обаче трябва да видя като ми остане време дали е ефекта от сменените маркучета по вакумите или от това, че съм сменил клапаните. Никъде не срещнах мнение за тази смяна и не знам дали няма да навреди, но за сега съм така.