carlson Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Здравейте, имам конкретен въпрос.Въпросната кола не пали.Проблема е тока.Има ток след бобината,тоест от главния кабел към делкото хвърля здрава искра.Няма ток към свещите.Въпроса ми е това,че имам ток към дистрибуторната капачка сигурен признак ли е,че датчика на Хол и комутатора са изправни ? Ако е така проблема би трябвало да е в палеца или капачката.Пробвах с нов палец,пак няма ток към свещите.Остава капачката,но вчера не намерих нова,а днес няма откъде.В нея ли е проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 (Редактирано) Нямам спомен за НЕ мотора какво точно му беше делкото, но предполагам че датчика на хол беше там. Аз бих заложил на него, щом на централния кабел имаш винаги ток, то би следвало бобината и комутатора да са ти в ред и да нямаш проблеми с тях. Не, че не е възможно капачката да прави някакъв проблем ама силно ме съмнява, но не пречи да я смениш би трябвало да е евтина, та според мене Холчо... Редактирано 8 Януари 2017 от LUDsAUDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlson Публикувано 10 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Доколкото знам,ако е датчика на Хол то съответно няма да има сигнал към комутатора а оттам и не би трябвало да имам ток след бобината към делкото.Затова ми беше и въпроса, за да знам какво да сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Точно така е. Ако на централния кабел имаш искра, а на кабелите за свещите не, то причината може да е или в палеца, или в капачката. Изключвам варианта и четирите кабела за свещите да се прецакат едновременно. Погледни капачката отвътре, където влиза централният кабел, има подвижен контакт, който опира в центъра на палеца. Ако той е наред и си сигурен, че опира на палеца, пробвай да почистиш капачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Ако имаш проблем с комутатора мисля, че на централния кабел на дистрибуторната капачка няма да имаш ток, не съм много сигурен, но мисля че пътя е комутатор>бобина>датчик на хол>дистрибуторна капачка>кабели>свещи. Може и да съм в грешка разбира се от доста време не съм ровил 1.8 карбуратор, вземи един комутатор от някъде за проба или магазин за авточасти с опция да го върнеш ако не е от него, наскоро взимах телефункен оригинален нов беше 20-25лв с отстъпки. Струва си да се пробва, ако е от него ок, ако не го сменяш за датчик на Хол доплащаш си, че е по-скъп и би трябвало вече да палиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlson Публикувано 20 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 Оказа се диструбуторната капачка.Темата за триене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване