Jump to content

Грешка в студовете


Pumpel

Recommended Posts

Здравейте,

 

От както започнаха студовете, при едно сутрешно палене ми светна чека на двигателя (2.0TDI). Грешката е следната:

 

1 Fault Found:

7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
          P2015 00 [168] - Implausible Signal
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 18
                    Mileage: 130969 km
                    Date: 2017.01.04
                    Time: 07:35:17


Изчистих я, карах два дни и пак се появи. Някой има ли представа какъв е този Intake Manifold Flap Position Sensor и къде се намира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях чел някъде че се чупело нещо по лостовата система .....http://www.dieselgeek.com/P2015_Intake_Manifold_Flap_Position_Sensor_s/1900.htm

 

Редактирано от Pachito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя, ако го сваля този блок с това моторче и го изчистя и смажа дали може да има ефект?

Незнам дали някой е имал подобен проблем. Сега от два дена чека не светва отново и се чудя дали просто клапата не е замръзнала...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един колега от работа му правих подобна подпирачка за моторчето ,но се оказа ,че самият мотор не му работи. Мога да ти изпратя чертежа на подпирачката ,но има работи който не са отразени на него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След повече от седмица отново светна :-((

Явно има проблем. Чудя се обаче дали е от моторчето или от сензора който е цитиран в грешката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://m.ebay.com/itm/Vw-Audi-Skoda-2-0-Tdi-Intake-Manifold-03L129711E-Repair-Bracket-P2015-Fault-Fix-/152398374812?nav=SEARCH

 

Тествано, работи. Само ме е яд, че преди да го сложиме не му снехме точния чертеж, за да може и тук в БГ някой стругар да направи едни 20-30 бройки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Това направих за един колега за пасат б6. Но при него проблема остана (просто неговото моторче за тези клапи не подаваше никакви признаци на живот ,даже и при зададена адаптация от ваг ком). Независимо дали блокчето беше поставено или не.

 

Относно блокчето. Трябва да се нареже резба М4 или М5 (не помня вече) която я няма на четежа. Чрез тази  резба постигнах началната ,спряната позиция в която трябва да стой лоста който мести клапите. С болчето което е на тази резба на теория трябваше да можем да регулираме спряната позиция на лоста ,но понеже нашето моторче изобщо не работеше така и не можах да определя размер.

 

Ако някой има въпроси да пита ,но понеже детайла които предоставям е правен на око от снимки по интернет ,не очаквайте магия :D

 

ПС: чертано е на solidworks 2012

 

Part155.PDF

Part155.SLDDRW

Part155.SLDPRT

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Търси по ебау. Или някой да ти направи по ,чертежа горе,но трябва да се доработи... Нямам достъп до такава кола в момента ,за да изработя няколко варянта ,да видим дали ,ще се получи.

Редактирано от kenwood2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...