Jump to content

Pumpel

Members
  • Мнения

    238
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 B9 2.0 TDI

Контакти

  • Website URL
    http://comsystems.bg
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

2989 профилни разглеждания

Pumpel's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Споделете от къде се снабдявате с нови оригинални части. Примерно като: https://allegro.pl/ https://rrr.lt/en Спука ми се предния десен LED фар (8W0941034) и си търся нов необорудван, но нещо удрям греда - или няма или цената се доближава до цената от Порше.
  2. Pumpel

    VCDS от sklad66

    Според мен няма да стане лесно. Трябват ти задни радари и модули и окабеляване и т.н.
  3. Pumpel

    Кодинги при MIB2

    Моята е същата и съм и правил Stage 1 при Адлер Ауто. Принципно разликата след флаша не е голяма, защото при 190к.с. TDI заводски са поистискали почти всичко от мотора. Но все пак има ефект ако ти се занимава...
  4. Около 2200лв. и много от свободното ми време за четене, тестове и проби. 🙃
  5. Забравих да благодаря на колегата @ShadowM, без който този ретрофит нямаше да е завършен! 😎
  6. Привет на всички, които четат тази тема, Е да се похваля, че след почти 4 години, приключих с драмата с подмяна на фаровете с Xenon. 🙂 Смених BCM модула с High, монтирах Headlight range control модул, смених и Gateway модула с High, монтирах кантар и всичко вече работи по заводски! Това беше най-трудния и скъп ретрофит, който съм правил и не бих го повторил за нищо на света. 🙂
  7. Нещо инстерсно за четене, за който разбира. Впечатлен съм какво са измислили гепачите на коли за кражба по CAN шина. То вероятно вече е старо, но в тази статия е описано подробно как работи: https://kentindell.github.io/2023/04/03/can-injection/
  8. За съжаление сега при по-ниските температури, проблема с парното при мен пак е на дневен ред. Двигателя е загрял, а парното духа топло отпред, на краката отпред хладко, а отзад на краката си е хладко-към студено. Чудя се дали може да е термостат? На ръба съм направо да го сменя и да видя дали ще има ефект. Че ако не е термостат, остава да е запушено радиаторчето на парното и да трябва да се смени, а това ще е тегавина и като пари и като работа.
  9. Колата е на 135000 километра. Антифриза е сменян само с оригинален. Странно е, че има такива проблеми, но явно не съм единствен случай. Иначе го правиха на ул. Асен Йорданов 17. Там имат такава машина за промивки. Струваше 180лв. Ето такива неща излезнаха:
  10. Аз да споделя края на сагата при мен: Оказа се същото като при колегата @ivo totev- запушен радиатор в купето. Само че аз не го свалих, а направо ми го промиха като откачиха маркучите и го закачиха за някаква машина, която го промива с някакви химикали. И така след като го разджуркаха няколко часа, излезна някаква гнус/слуз и сега всичко е наред. Топло отпред, топло и отзад. 🙂
  11. Благодаря за информацията. Може ли да изпратиш линка с процедурата, че го няма. Аз се чудя, ако е това и при мен, защо все пак не духа нищо от средната задна конзола когато е на топло?!
  12. Поразцъках и при мен ситуацията е следната. Няма грешки, всички тестове на клапите минават без грешка. Адаптацията на всички клапи също мина без грешка. Когато отзад е настроено на висока температура, средната конзола не въобще не духа, а на краката отзад духа студено. Когато обаче настроя отзад на студено, от средната конзола започва да духа студено и на краката също. Все едно клапата за топло и студено за отзад не работи правило. Чудя се дали се получава така, че като настроя отзад да духа топло, датчика за температура отчита, че не постъпва топъл въздух и за това спира да духа въобще...?
  13. Аз имам същия проблем. Днес пътувахме на далеч и децата умряха от студ отзад. Чудя се обаче, дали не е от това, че сменях антифриза преди месец. Въпреки, че до колкото знам, системата сама се обезваздушава?
  14. Пиши крайният резултат. Ще е интересно.
  15. Пичове, две са маслата. Скоростната кутия се състои от две части, механична, която работи с MTF масло и хидравлична, която работи с ATF масло. Всички DSG или (Stonic) монтирани надлъжно на автомобила са с два вида масло, всички останали напречно монтирани са с един вид масло ATF. Скоро сменях, едното масло ми беше 5 литра - 488лв, а другото 5литра - 457лв. И двете оригинални.
×
×
  • Create New...