Krica Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Здравейте колеги! Имам въпрос относно загряването на а4. Б6 1.9 тди 131 awx когато запаля , веднага се включва перката понеже се задвижва от ремък , нормално ли е това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Нормално е ако на студена кола можеш да я спреш .НЕ ПРОБВАЙ С РЪКА а примерно с намотан на руло вестник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krica Публикувано 23 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Е тя ще се счупи така той ремъка си върти ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Е тук си чети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krica Публикувано 23 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Значи от цялата работа моето виско е постоянно зацепено понеже загрява много бавно но пък никога не ми е надвишавала 90 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 То е постоянно зацепено, но ако виското е здраво на СТУДЕНА кола би трябвало да можеш да спреш перката с не много голямо усилие.Тези мотори по-принцип загряват бавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krica Публикувано 23 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Аха добре колега мерси много ! Ще пробвам ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Давай повече газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krica Публикувано 23 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Е само в червено ,колко повече ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване