zorbata 32 Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Колата почна да губи мощност. На vag излязоха тези грешки. VCDS-Lite Version: Release 1.0 Saturday, 11 February 2017, 12:26:42:0 Control Module Part Number: 4B1 907 401 B Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000AG D03 Software Coding: 01011 Work Shop Code: WSC 02325 Additional Info: 00005 C150_1.V5AKD0906 Additional Info: 00005 C150_1.V5AKD0906 2 Faults Found: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs 11-10 - Please Register/Activate - Intermittent Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 не е от тези грешки проблема.едната е за умна дюза-карам година и половина с изгоряла такава и нямам проблем с вървежа.втората е за това че версията на програмата за диагностика не е лицензирана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorbata 32 Публикувано 12 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Какъв може да е проблемът. Вдига до 3000 оборота и забива муцуната. От време на време се отпушва и върви нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 по скоро е дебитомер.откачи го и пробвай как е без него.ако върви като луда сещаш се.Единствено ако си автомат може и да няма особен ефект.Почисти го за всеки случай с спрей за дебитомери или кореселин но в никакъв случай не пипай вътре дебитомера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 влиза в авариен режим според мен, но причините затоваможе да са много. От зацапана геометрия до какво ли още не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorbata 32 Публикувано 12 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Автомат е. Благодаря ще пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Just now, James написа: влиза в авариен режим според мен, но причините затоваможе да са много. От зацапана геометрия до какво ли още не. ако влиза в авариен още на 2000об щеше да забива и да мига лампата за подгрева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 на 1.9 тди(Б5) нямаше никакви симптоми по табло за авариен режим, просто след гасене и палене, дори и в движение се оправяше... Може при 2.5 да е различно,, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 преди 42 минути, PLAMEN_79 написа: втората е за това че версията на програмата за диагностика не е лицензирана Цъ, не позна: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 аааа аха щото не е регистрирана програмата и затова само му дава номера на грешката без инфо.деа пък аз чета само какво пише 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded Possible Symptoms Sudden complete loss of Power Reduced Power Charge Pressure too High Possible Causes Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Turbo Charger defective Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorbata 32 Публикувано 14 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 Другото което забелязах че като си махна крака от гаста задържа оборотите за известно време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 виж си клапан N75 ако може сложи друг и пробвай ако е същата работа сваляй турбото за почистване на геометрия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorbata 32 Публикувано 28 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Смених клапана с нов, положението е същото. Оства да е турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване