Jump to content

Губи мощност


zorbata 32

Recommended Posts

Колата почна да губи мощност. На vag излязоха тези грешки.

VCDS-Lite Version: Release 1.0
Saturday, 11 February 2017, 12:26:42:0
Control Module Part Number: 4B1 907 401 B
  Component and/or Version:  2.5l/4VTEDC 0000AG D03  
           Software Coding: 01011
            Work Shop Code: WSC 02325
           Additional Info: 00005            C150_1.V5AKD0906   
           Additional Info: 00005            C150_1.V5AKD0906   
2 Faults Found:
00542 - Needle lift Sensor (G80)
        30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        11-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е от тези грешки проблема.едната е за умна дюза-карам година и половина с изгоряла такава и нямам проблем с вървежа.втората е за това че версията на програмата за диагностика не е лицензирана 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв може да е проблемът. Вдига до 3000 оборота и забива муцуната. От време на време се отпушва и върви нормално. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по скоро е дебитомер.откачи го и пробвай как е без него.ако върви като луда :) сещаш се.Единствено ако си автомат може и да няма особен ефект.Почисти го за всеки случай с спрей за дебитомери или кореселин но в никакъв случай не пипай вътре дебитомера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

влиза в авариен режим според мен, но причините затоваможе да са много. От зацапана геометрия до какво ли още не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, James написа:

влиза в авариен режим според мен, но причините затоваможе да са много. От зацапана геометрия до какво ли още не.

ако влиза в авариен още на 2000об щеше да забива и да мига лампата за подгрева 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 1.9 тди(Б5) нямаше никакви симптоми по табло за авариен режим, просто след гасене и палене, дори и в движение се оправяше... Може при 2.5 да е различно,,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, PLAMEN_79 написа:

втората е за това че версията на програмата за диагностика не е лицензирана 

 

Цъ, не позна:

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааа аха :) щото не е регистрирана програмата и затова само му дава номера на грешката без инфо.деа пък аз чета само какво пише :) 

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded

Possible Symptoms

  • Sudden complete loss of Power
  • Reduced Power
  • Charge Pressure too High

Possible Causes

  • Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
  • Turbo Charger defective
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж си клапан N75 ако може сложи друг и пробвай ако е същата работа сваляй турбото за почистване на геометрия

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...