Jump to content

смяна пластмаса заден.номер Авант ?


James

Recommended Posts

Здравейте , колеги ! Тъй като ми е напукана пластмасата около задния номер, не ми свети светлината за мъгла и влиза вода като че ли(или поне така ми се стори на последната автомивка) искам да си сменя платмасата номера. Купих си същата, само че от фейслифт (тук силно се надявам да нямат разлика с междинката освен че готиния плътен черен цвят и по-искрящото червено на отразителите... 

 

Молбата ми е може ли съвети как става самата интервенция(нита на номерът е ясно, че ще се реже и занитва отново от вътрешната страна, но ми е интересно откъде се започва свалянето отвътре и през какво се минава. Т.е да си преценя дали ще мога сам да се справя с тази интервенция. :lupe:

102477874_1_800x600_plastmasa_okolo_zaden_nomer.jpg това е тази, която ще слагам,

 а пък в момента съм с тази IMG_20160717_140659.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се кората на петата врата се започва с махане на болтове..относно светлината за мъгла, ако ти свети само една, това е напълно нормално..винаги свети само едната и то е според дирекцията на автомобила..за ЕУ ти свети шофьорската за Англия трябва да се размени и да свети пасажерската :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, bonevstiliyan написа:

относно светлината за мъгла, ако ти свети само една, това е напълно нормално..винаги свети само едната и то е според дирекцията на автомобила..за ЕУ ти свети шофьорската за Англия трябва да се размени и да свети пасажерската :)

 

Това ми е ясно, че свети нормално само лявата, ако искам мога дупка да пробия и в дясно, две кабелчета и ще светят и двете. Но при мен не свети нито едната, което е нормално с оглед на това, че влиза вода от спуканата пластмаса около проекцията на лявата крушка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасата се държи на няколко болта,които се виждат при сваляне на кората.Не бързай с рязането на нита на номера,при мен подложката за номера беше захваната с болтове към пластмасата и успях да я сваля без да разнитвам и да се занимавам с КАТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Angelpleven написа:

Не бързай с рязането на нита на номера,при мен подложката за номера беше захваната с болтове към пластмасата и успях да я сваля без да разнитвам и да се занимавам с КАТ.

 

Дори и да успея да сваля пластмасата, при преместванто на номера към новата пластмаса, нита просто няма шанс да остане цял.. но съм далеч от мисълта да занимавам КАТ.. просто ще играят малко зъболекарски инструменти като клещи, секач, чук и т.н ;] в най-лошия случай и микромотор с диамантена фреза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нита е доста здрав не го подценявай.П.С не бих си съсипвал инструментите,който не са евтини за тъпия нит,който струва 4лв(Я също съм зъбар)

Редактирано от Angelpleven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата заспа днес само с гаражни инструменти. Аз си знам как , но стана ! :dance::hilezh: 

 

 

16776776_1500573183286345_371538536_o.jp И най-якото е,че си намерих червено Т :stupid:

16804623_1500573699952960_1343141436_o.j

 

Остана само да затъмним разрешените от закона прозорци.

Редактирано от James
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е станало..ако нямаш къде да затъмняваш, имам приятел в Стара Загора, който може да ти свърши перфектно работата, както направи с моята комбайна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип съм намерил едно място за около 100лв, като задният челен ще е с висок клас. .. ама не знам, Стара Загора ще ми дойде далеч малко.. последният път като ходих там, спуках гума на връщане в Пловдив ..:nixweiss: Тези пичове дето изваждат накрайниците така, че да се виждат, къде се намират, пак ли там ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрайниците могат да извадят във всеки що годе добър сервиз за кюнци.Същото се отнася и за стъклата(задния няма как да е челен :zustimm:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, James написа:

По принцип съм намерил едно място за около 100лв, като задният челен ще е с висок клас. .. ама не знам, Стара Загора ще ми дойде далеч малко.. последният път като ходих там, спуках гума на връщане в Пловдив ..:nixweiss: Тези пичове дето изваждат накрайниците така, че да се виждат, къде се намират, пак ли там ?

Не си купувай евтино фолио..след две години ще е изсветляло и отвратително грозно..или го прави, като хората или поне не си давай парите за глупости. Плюс това ти показах каква е разликата между евтино и висок клас фолио. Относно кюнците, трябва да си вземеш накрайник и на самата броня си има отбелязано къде да се резне и да се покажат, като тея момчета, които ти слагаха подгрева, ще могат да го направят..те правиха и моята генерация

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...