James Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Здравейте , колеги ! Тъй като ми е напукана пластмасата около задния номер, не ми свети светлината за мъгла и влиза вода като че ли(или поне така ми се стори на последната автомивка) искам да си сменя платмасата номера. Купих си същата, само че от фейслифт (тук силно се надявам да нямат разлика с междинката освен че готиния плътен черен цвят и по-искрящото червено на отразителите... Молбата ми е може ли съвети как става самата интервенция(нита на номерът е ясно, че ще се реже и занитва отново от вътрешната страна, но ми е интересно откъде се започва свалянето отвътре и през какво се минава. Т.е да си преценя дали ще мога сам да се справя с тази интервенция. това е тази, която ще слагам, а пък в момента съм с тази Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Сваля се кората на петата врата се започва с махане на болтове..относно светлината за мъгла, ако ти свети само една, това е напълно нормално..винаги свети само едната и то е според дирекцията на автомобила..за ЕУ ти свети шофьорската за Англия трябва да се размени и да свети пасажерската Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 16 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Just now, bonevstiliyan написа: относно светлината за мъгла, ако ти свети само една, това е напълно нормално..винаги свети само едната и то е според дирекцията на автомобила..за ЕУ ти свети шофьорската за Англия трябва да се размени и да свети пасажерската Това ми е ясно, че свети нормално само лявата, ако искам мога дупка да пробия и в дясно, две кабелчета и ще светят и двете. Но при мен не свети нито едната, което е нормално с оглед на това, че влиза вода от спуканата пластмаса около проекцията на лявата крушка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Пластмасата се държи на няколко болта,които се виждат при сваляне на кората.Не бързай с рязането на нита на номера,при мен подложката за номера беше захваната с болтове към пластмасата и успях да я сваля без да разнитвам и да се занимавам с КАТ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 16 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 преди 16 минути, Angelpleven написа: Не бързай с рязането на нита на номера,при мен подложката за номера беше захваната с болтове към пластмасата и успях да я сваля без да разнитвам и да се занимавам с КАТ. Дори и да успея да сваля пластмасата, при преместванто на номера към новата пластмаса, нита просто няма шанс да остане цял.. но съм далеч от мисълта да занимавам КАТ.. просто ще играят малко зъболекарски инструменти като клещи, секач, чук и т.н ;] в най-лошия случай и микромотор с диамантена фреза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 (Редактирано) Нита е доста здрав не го подценявай.П.С не бих си съсипвал инструментите,който не са евтини за тъпия нит,който струва 4лв(Я също съм зъбар) Редактирано 16 Февруари 2017 от Angelpleven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 18 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 (Редактирано) Работата заспа днес само с гаражни инструменти. Аз си знам как , но стана ! И най-якото е,че си намерих червено Т Остана само да затъмним разрешените от закона прозорци. Редактирано 18 Февруари 2017 от James Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Супер е станало..ако нямаш къде да затъмняваш, имам приятел в Стара Загора, който може да ти свърши перфектно работата, както направи с моята комбайна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 19 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 По принцип съм намерил едно място за около 100лв, като задният челен ще е с висок клас. .. ама не знам, Стара Загора ще ми дойде далеч малко.. последният път като ходих там, спуках гума на връщане в Пловдив .. Тези пичове дето изваждат накрайниците така, че да се виждат, къде се намират, пак ли там ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Накрайниците могат да извадят във всеки що годе добър сервиз за кюнци.Същото се отнася и за стъклата(задния няма как да е челен ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 (Редактирано) Преди 4 часа, James написа: По принцип съм намерил едно място за около 100лв, като задният челен ще е с висок клас. .. ама не знам, Стара Загора ще ми дойде далеч малко.. последният път като ходих там, спуках гума на връщане в Пловдив .. Тези пичове дето изваждат накрайниците така, че да се виждат, къде се намират, пак ли там ? Не си купувай евтино фолио..след две години ще е изсветляло и отвратително грозно..или го прави, като хората или поне не си давай парите за глупости. Плюс това ти показах каква е разликата между евтино и висок клас фолио. Относно кюнците, трябва да си вземеш накрайник и на самата броня си има отбелязано къде да се резне и да се покажат, като тея момчета, които ти слагаха подгрева, ще могат да го направят..те правиха и моята генерация Редактирано 19 Февруари 2017 от bonevstiliyan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване