ubaka01 Публикувано 29 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Just now, Punkstyle2 написа: А на студена ги нямаш, така ли? Когато колата е студена си влизат перфектно и на запалена и на изключена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 Убак, кажи какъв съединител си сложил за да не слагам аз такъв. Опита ли с обезвъздушаването? Маслото ако ще сменяш го вземи от порше. Струва 53лв за 2 литра. И все пак следи темата за "загрелите" скорости защото симптомите ти са същите независимо, че си сменил комплекта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ubaka01 Публикувано 30 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 (Редактирано) Punkstyle съединителя е Valeo. A във връзка със обезвъздушаването, -Оня ден ходих при 3-ма човека всичките с коли в гаражите неможели сега. А днеска не ми остана време ще ходя утре да видя какво ще стане Редактирано 30 Март 2017 от ubaka01 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ubaka01 Публикувано 9 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2017 Така да кажа какво стана. Ходих да обезвъздуша долната помпа на съединителя, мисията невъзможна се оказа работата, болчето неще да се върти заяло и това ме кара да мисля ,че дори при смяната не са го обезвъздушили. Следва поглеждане на щангите, сменихме 1 малка щанга около 10 12 санта дълга, и след това 2 часа наместване на избирача към скоростната кутия. дотук добре наместихме я всички скорости влизат втора се оправи стана перфектна. Първа пак малко запича като съм спрял от време на време но е по добре, скоростния лост стана един по твърд 3-та 4-та и 5-та си влизат но не е като преди с 1 пръст, като цяло както казах малко по твърд стана скоростния лост. Момчетата казаха ,че най вероятно самия избирач нещо му има но и те не видяха някакъф проблем в него, и предложиха другия път да го сменим. Но аз си мисля ,че сега на съединителя ще му трябва малко време да се регулира сам ? или се самозалъгвам ? Забравих да кажа , луфта на лоста когато е на скорост драстично намаля, което ме кара да си мисля ,че можеби има още някоя щанга която трябва да се смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 Искаш да кажеш, че след смяна на щанга проблема на "загрели" скорости изчезна? Скоростите според мен са ти станали твърди защото не са направили настройката като хората Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ubaka01 Публикувано 11 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 punkstyle както казах 1-ва пак от време на време не влиза когато е спряла колата, но другите скорости си влизат, 2 дена след ремонта вече скоростите почнаха да омекват вече не са толкова твърди както когато я земах от сервиза.(Това е след 120 км каране). Луфта на лоста почти изчезна, стана двойно по малък от преди, когато бях на скорост мърдаше около 5-6 санта настрани, сега 1-2 санта максимум. Сега ще видя и другите щанги мисляче са общо 4 но цените им са по 10-тина лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ubaka01 Публикувано 11 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 ето тази щанга смених (избираща / превключваща) , цената и беше 7 лева и се смени за 5 минути Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 12 Април 2017 Доклад Share Публикувано 12 Април 2017 За да не подвеждаме колеги, които имат подобен проблем и могат да прочетат темата, смяната на щангата важи само за A3 с двигатели 1.6. Двигателите 1.8/1.8T и дизелите са със жила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване