valioo90 Публикувано 27 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 Здравейте колеги, на трнсмисията ми излиза следнара грешка: 17125 - Torque Converter Clutch P0741 - 003 - Stuck OFF / No Power being transferred Freeze Frame: RPM: 1760 /min RPM: 1408 /min RPM: 1408 /min (no units): 1.0 Torque: 164.0 Nm Temperature: 74.0°C T.B. Angle: 34.8° (no units): 4.0 Става дума за ауди а4 2002 с 5 степенен автоматик с типтроник 3.0 ASN мотор В сервиз ме посъветваха да рециклирам торк конвертора(турбината) защото е износен със сигурност. В същото време тази скоростна кутия се води "необслужваема" и на дали някога са и сменявани масла, филтри или каквото и да било. Усеща минимално приплъзване но много рядко. Предавките се превключват гладко и без придърпвания или нещо... Моля за мнения как да постъпя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 27 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 Кой "експерт" твърди ,че съществува необслужваема скоростна кутия, и то автоматична.Нещо те вързват колега според мен. Бягай да сменяш маслото и филтъра , не са въобще скъпи , и стискай палци да не е станала вече белята. Тая грешка излиза при проблем с маслото. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17125/P0741/001857 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioo90 Публикувано 27 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 И аз не го приемам това понятие "необслужваема"!!! Първи собственик съм на колата в България и от съвсем скоро, та се надявам в Швейцария да я обслужвали тая кутия от време на време... И аз мислех да пробвам с маслото първо. Идея в Софийския регион за маслари които наистина разбират от автоматици, че питах на няколко места и отговорите им, че не смеят да сменяват на автоматички кутии ме потресоха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 27 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 (Редактирано) d bros на Ботевградско, das auto в Надежда, питай и в Порше информативно, за такива процедуре не взимат нещо непосилно. Скоро една приятелка си смени маслото и филтъра на мултитроника там и си спомням,че не я бяха натоварили нещо.Заслужава си защото следващата смяна е на 50 хил, а ремонта на кутията почва от 2000 лв. Иначе филтъра на типтроника е в картера и е доста евтин.Сваля се картера ,сменя се филтъра и гарнитурата и се сипва маслото.Елементарно е но като не разбират майсторите ти и си измислят някви легенди, Редактирано 27 Февруари 2017 от drido Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване