Jump to content

Автоматични скорости


valioo90

Recommended Posts

Здравейте колеги,
на трнсмисията ми излиза следнара грешка:

17125 - Torque Converter Clutch
P0741 - 003 - Stuck OFF / No Power being transferred
Freeze Frame:
RPM: 1760 /min
RPM: 1408 /min
RPM: 1408 /min
(no units): 1.0
Torque: 164.0 Nm
Temperature: 74.0°C
T.B. Angle: 34.8°
(no units): 4.0

Става дума за ауди а4 2002 с 5 степенен автоматик с типтроник
3.0 ASN мотор

В сервиз ме посъветваха да рециклирам торк конвертора(турбината) защото е износен със сигурност.
В същото време тази скоростна кутия се води "необслужваема" и на дали някога са и сменявани масла, филтри или каквото и да било.

Усеща минимално приплъзване но много рядко. Предавките се превключват гладко и без придърпвания или нещо...
Моля за мнения как да постъпя?
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой "експерт" твърди ,че съществува необслужваема скоростна кутия:wall:, и то автоматична.Нещо те вързват колега според мен.

Бягай да сменяш маслото и филтъра , не са въобще скъпи , и стискай палци да не е станала вече белята.

Тая грешка излиза  при проблем с маслото.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17125/P0741/001857

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не го приемам това понятие "необслужваема"!!!
Първи собственик съм на колата в България и от съвсем скоро, та се надявам в Швейцария да я обслужвали тая кутия от време на време...
И аз мислех да пробвам с маслото първо.

Идея в Софийския регион за маслари които наистина разбират от автоматици, че питах на няколко места и отговорите им, че не смеят да сменяват на автоматички кутии ме потресоха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d bros на Ботевградско, das auto в Надежда, питай и в Порше информативно, за такива процедуре не взимат нещо непосилно. Скоро една приятелка си смени маслото и филтъра на мултитроника там и си спомням,че не я бяха натоварили нещо.Заслужава си защото следващата смяна е на 50 хил, а ремонта на кутията почва от 2000 лв. Иначе филтъра на типтроника е в картера и е доста евтин.Сваля се картера ,сменя се филтъра и гарнитурата и се сипва маслото.Елементарно е но като не разбират майсторите ти и си измислят някви легенди,

Редактирано от drido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...