drido

Members
  • Content Count

    250
  • Joined

  • Last visited

About drido

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    AUDI

Recent Profile Visitors

1,092 profile views
  1. При мен го правеше същото и се оказа ,че свещите не съответстват на мотора.Сложих му иридиеви и "заспа".Сега работи доста по-"мазно" и закова стрелката на ниските. Та провери си свещите все пак дали са за тоя двигател. И другият вариант е бобината. Може да е направила някоя микро пукнатина. А на 2.4 къде му намери стъпково моторче колега?
  2. Не трябва ли да го отчита като изгорял ако губи контакт. Иначе да Авант е. Ще ги огледам тия работи но странно че като е на контакт работи
  3. Здравейте колеги! Имам следният проблем. Третият стоп ми прави номера. Като дам на контакт работи.Когато запали колата спира да работи, само долните бачкат. На фис-а не излиза инфо за изгорял стоп. Дали няма някаква настройка за изгасяването му, може би като теглиш каравана, не знам. Или някой модул е заминал.
  4. Колеги. Температурният датчик е с 2 канала един за ЕКУ и Вторият за таблото. И двата може да ги проверите през кодовете на климатроника. На канал 57 показва темп от ЕКУ ,на 58 темп от таблото. Ако тази на климатроника (58) не съвпада със стрелката на уреда проблема е в таблото. Ако съвпада значи проблема е в датчика.Така беше при мен но го открих с VCDS. Не се шашкайте ако се разминават 57 и 58 И сменяйте датчика само с качествени ,че другите за нищо не стават.
  5. Да попитам интервенцията с двойното серво какво изисква.Само сервото ли или и клапана към него, или се ползва старият клапан.. Трябва ли някаква планка от фейса или си ляга директно на мястото на старото. Да знам какво да взимам за пеработката.
  6. При проблем с електрониката на моторчето мисля ,че може да се замести с реле от Б4 .А от оригиналното моторче да се ползва управлението с пластините. По схеми се вързват нещата но не знам на практика дали ще работи. Ако някой по-разбиращ е пробвал ще се радвам да сподели.
  7. Здравейте колеги! Преди време получих така характерният проблем със задната чистачка, съпътстваш всички модели след 1997г. Проблемът се изразява в следното: - задната чистачка работи постоянно или след като е включена не се изключва - спира посредата на прозореца и пак продължава След запитване по форума всеки ми вика сменяй с нова, вътре е електроника, няма ремонт това. Самоче реших да се поразровя по обстойно и свалих и разглобих моторчето. Общо взето за 40 мин работа чистачката ми вече работи адекватно и спестих от 150 до 250 лв за ново моторче. Процедурата е приложена на А4 Б6 ,А6 Ц5 и А6 4Ф. Тъй като не съм правил снимки ще ползвам такива от нета. Та сваляте кората и откачате моторчета като преди това сваляте рамото на чистачката и разкачате маркучето .Издърпвате внимателно оста на пръскалката отзад и самата пръскалка отпред. Чрез няколко винта с торкс сваляте капака на мотора и се вижда това. Издърпвате внимателно металната ос заедно с лостовият механизъм.После изваждате и пластмасовото зъбно колело. Две метални пластини с пъпки контактуват със медната пластина върху зъбното колело.Когато изгасите чистачката към моторчето остава постоянно напрежение за да може рамото да се върне в първоначалното положение. Когато пъпката която контактува с външната част на металната пластина върху зъбното колело, достигне до празната, изрязана част от пластината, моторчето изгасва.Това съвпада с положението в което рамото с чистачката е в крайно, първоначално положение. Върху медната пластина и пъпките се натрупват боклуци и окиси, което води до лош контакт и управлението на моторчето се ошашква. Изчиствате ги с памук с WD40 и фина шкурка (1000) и ги подсушавате.Не пръскайте WD40 по пластините ,че отдолу е електрониката а то е пагубно за платките.По колелото може. Леко огънете двете пластини с пъпките нагоре, че понякога омекват и се отдръпват от пластината. Аз намазах пъпките с медна грес но може и без нея. После сглобявате по обратният път и чакате дъжд да се радвате на работеща задна чистачка. В случай ,че медната пластина на колелото е силно износена , се оказа ,че то се продава отделно. https://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A3-A4-B5-A6-C5-A6-ALLROAD-C6-REAR-WIPER-MOTOR-GEAR-REPAIR-KIT-PULLEY-/112435563110 Може и по-евтино да го има някъде, но тъй като не ми се е налагало не съм ровил.
  8. Преди време се е слагала една предпазна мрежа между багажника и задните седалки и минава в категорията товарен N1 4+1. Сега обаче според Евро изискванията това става само ако площа на отвора (задният капак) е 1.25 м2.Така ,че който е минал минал, вече не става за комбита.За N1 сега, трябва да се ползва целият обем зад предните седалки, тоест става 1+1. Седалки в багажника не се монтират допълнително в БГ. Единственият вариант е пак с някаква далавера в КАТ, което не си е работа според мен. Минава се над закона и ще искат такива пари ,че като сложиш и 2 пъти ГТП в годината, си губи смисъла.
  9. За едно приятелче е. Иска да я регистрира през фирмата си. Аз лично мисля ,че от експлоатационна гледна точка това е голяма простотия. Аз кучето не бих си карал в багажника камоли децата. Въпреки ,че на А6 са монтирани обратно на движението.
  10. Карай така. това с ваденето го изяде един приятел. Натрошиха му свеща и пак главата долу. Ако е скъсана след резбата е по-лесно.Един от служебните беше така и си караше докато не искочи от компресията. Но си държеше нова свещ в жабката.
  11. Здравейте колеги! Интересува ме има ли 4Ф, опция за допълнителни седалки в багажника. Гледах С5 и С4 има фабрично 6+1 но за 4Ф не видях. Някой знае ли дали има фирма в БГ които монтират седалки и ги сертифицират. Става въпрос за качествена работа за да се пререгистрира в КАТ а не за тия глупавите с магнитите към пода.
  12. Та, свалих свещите и по каталожен номер се оказа ,че не са за моята кола а за Форд-Шавролет. На цвят бяха бяло до към леко розово , което ме навежда на мисълта ,че сместа е леко бедна. Иначе кабели и свещи са сменени от предишният собственик преди да купя колата. Но интересно ,че след интервенцията нещата се оправиха. Дали някой кабел не прави хубав контакт. Кабелите са нови. Марката им е BREMI. Някой има ли впечетления за тях. Качествени ли са или да ги сменя?