Jump to content

Проблем с въздушно окачване - грешка 02250 - Function Deactivation; Valve Duty Cycle


martin_deyanov

Recommended Posts

Имам проблем със следните грешки и забита предница, напълно изпусната ниско долу:

 

02250 - Function Deactivation; Valve Duty Cycle
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
 
01577 - Turn-off due to Over-Temp
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
 
Малко предистория. Като цяло никога не съм имал проблеми с окачването, колата винаги се е смъквала и вдигала бързо и безпроблемно. Няма пробиви по системата или по възглавниците, нито веднъж не съм я намирал клекнала след продължителен престой, без значение на кое ниво е стояла. Много рядко при магистрално каране на dynamic ми е давала грешка 01577 - Turn-off due to over-temp, т.е. компресора прегрява и трудно вдига налягане, явно е за рециклаж. Но въпреки това винаги си е работило окачването безпроблемно.
 
Преди няколко дни, в движение светнаха лампите за окачването и колата си изпусна цялото налягане само от предницата, задния мост си остана на ниво и криво ляво я прибрах така.
 
С ваг-ком през basic settings има начин на място принудително да се напълни системата, като компресора малко трудно на няколко опита (защото прегрява), но успява да си вдигне нужните 16 бара в резервоарите, както и да вдигне колата до комфорт.
 
Какво се случва в момента в който изгася колата:
- първо изпуска принудително само предницата до долу. Това колата го прави умишлено, защото ако отворя врата изпускането спира, щом я затворя продължава докато слезе до земята
- ако във въздушните резервоари има налягане - от тях, без да пали компресора надува отново предницата
- седи 10-15 секунди и отново изпуска до долу
- в този момент в резервоарите вече няма достатъчно налягане да я вдигне пак и колата си остава със забита муцуна
 
Съответно след цялото това надуване и изпускане - набива грешка 02250 - Function Deactivation, Valve Duty Cycle и системата забива - като мога да си избирам всички нива от ММИ, но без никакъв резултат, а предницата остава долу.
 
Дайте съвет къде да търся проблема. Пробиви по маркучите, резервоарите за въздух или възд. възглавници няма. Компресора ще бъде рециклиран, но въпреки това той си вдига нужното налягане. Остава клапанното тяло в което влизат 6те маркуча, но преди да купя ново за 1000лв, все пак искам да съм сигурен, а не да подменям на сляпо.
 
Някой да е имал опит с подобен проблем? Мерси.
 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя, оказа се откачено кантарче на на предно ляво колело. Пантата на рамото беше келясала и едва се движеше, съответно се измъкнало от носача и колелото дава огромно отклонение спрямо другото, съответно изпуска предницата като мярка за безопасност.

Почистено, раздвижено и закачено обратно в носача и всичко работи нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е полезно, че споделяш информацията. 

 

Обаче се чудя защо не дава някаква грешка от такова нещо. Има за разни неща дава out of range.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми стана чудно, а и точно че като нямаше грешка там последно се сетих да търся проблема.

 

Според мен, отклонението беше толкова голямо, че направо изключва цялата система, вместо да те насочи към конкретното кантарче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...