Jump to content

martin_deyanov

Members
  • Мнения

    475
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно martin_deyanov

  • Рожден ден 17.02.1983

Друго

  • Kaра
    4.2TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София, Русе

Последни посетители

2917 профилни разглеждания

martin_deyanov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Продавам маркуча от турбото към интеркулера за Ауди А4 1.8Т B5. Чисто нов, оригинален Ауди. Парт номер: 4B0 145 832B Маркуча се вгражда и в доста други модели на VAG, може да се направи справка по номер - Audi A4 B5, A6 C5, VW Passat, Skoda Octavia, Superb и тн. Снимки: https://www.olx.bg/ad/za-audi-a4-1-8t-b5-markuch-ot-turbo-kam-interkuler-visoko-nalyagane-CID360-ID88m5f.html
  2. martin_deyanov

    Екстри от A8 на Q7

    Има всичко освен soft close на вратите.
  3. Туарега има доста повече оф-роуд благинки като бавни скорости, заключващ диференциал и тн. Това включва явно и щуцера за помпене на гумите до предната седалка. Q-то няма такива работи.
  4. Масов проблем е и на всички Q-та им тропат задните седалки малко или много. Ровил съм и по чуждите форуми и решение не съм открил. Един вариант за подобрение поне през малките неравности е да се подложи парче микропореста гума или твърд дунапрен зад седалките в ляво и дясно. Като се дръпнат напред се вижда къде почти контактуват отзад с купето - там се залепва, седалката се бута обратно назад, като гумата уплътнява този луфт и така стяга седалката да не мърда. Побългаряване, но върши работа за дребните неравности. Интересно ми е да видя темата, която споменаваш ако наистина има втулки които подлежат на подмяна.
  5. Аз съм с въздушно и си имам оригинален компресор в багажника. Отзад в багажника е втория резервоар за въздуха, но на него няма извод да си помпиш гумите. Компресора си е съвсем обикновен за 12V от запалката и маркуч с накрайник за вентила. Нищо особено.
  6. Предвид, че Q-то е точно 2 пъти по-тежко от А3-ката, не знам какво те учудва. Туарега 3.0 е една идея по-добре, защото е по лек от Ку-то, но пак на тия тучове 3.0 им идва слаб.
  7. От 50-60 метра си отключвам и заключвам колата без проблем.
  8. Това е маскиране на проблема. Най-вероятно единия мотор е изгорял и с изпусналите амортисьори не може да вдигне, а с новите - няма сила да затвори. Така ще си претоварваш и здравия мотор и ще се сговни и той.
  9. И на мен ми стана чудно, а и точно че като нямаше грешка там последно се сетих да търся проблема. Според мен, отклонението беше толкова голямо, че направо изключва цялата система, вместо да те насочи към конкретното кантарче.
  10. Да споделя, оказа се откачено кантарче на на предно ляво колело. Пантата на рамото беше келясала и едва се движеше, съответно се измъкнало от носача и колелото дава огромно отклонение спрямо другото, съответно изпуска предницата като мярка за безопасност. Почистено, раздвижено и закачено обратно в носача и всичко работи нормално.
  11. martin_deyanov

    Грешка 01314

    Както го описваш, точно там е проблема. Върни им колата да си я оправят.
  12. Имам проблем със следните грешки и забита предница, напълно изпусната ниско долу: 02250 - Function Deactivation; Valve Duty Cycle 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 01577 - Turn-off due to Over-Temp 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Малко предистория. Като цяло никога не съм имал проблеми с окачването, колата винаги се е смъквала и вдигала бързо и безпроблемно. Няма пробиви по системата или по възглавниците, нито веднъж не съм я намирал клекнала след продължителен престой, без значение на кое ниво е стояла. Много рядко при магистрално каране на dynamic ми е давала грешка 01577 - Turn-off due to over-temp, т.е. компресора прегрява и трудно вдига налягане, явно е за рециклаж. Но въпреки това винаги си е работило окачването безпроблемно. Преди няколко дни, в движение светнаха лампите за окачването и колата си изпусна цялото налягане само от предницата, задния мост си остана на ниво и криво ляво я прибрах така. С ваг-ком през basic settings има начин на място принудително да се напълни системата, като компресора малко трудно на няколко опита (защото прегрява), но успява да си вдигне нужните 16 бара в резервоарите, както и да вдигне колата до комфорт. Какво се случва в момента в който изгася колата: - първо изпуска принудително само предницата до долу. Това колата го прави умишлено, защото ако отворя врата изпускането спира, щом я затворя продължава докато слезе до земята - ако във въздушните резервоари има налягане - от тях, без да пали компресора надува отново предницата - седи 10-15 секунди и отново изпуска до долу - в този момент в резервоарите вече няма достатъчно налягане да я вдигне пак и колата си остава със забита муцуна Съответно след цялото това надуване и изпускане - набива грешка 02250 - Function Deactivation, Valve Duty Cycle и системата забива - като мога да си избирам всички нива от ММИ, но без никакъв резултат, а предницата остава долу. Дайте съвет къде да търся проблема. Пробиви по маркучите, резервоарите за въздух или възд. възглавници няма. Компресора ще бъде рециклиран, но въпреки това той си вдига нужното налягане. Остава клапанното тяло в което влизат 6те маркуча, но преди да купя ново за 1000лв, все пак искам да съм сигурен, а не да подменям на сляпо. Някой да е имал опит с подобен проблем? Мерси.
  13. martin_deyanov

    Грешка 01314

    Грешката е очевидна - липса на комуникация с компютъра на двигателя. Явно така наречения "имобилайзер" който са ти сложили, прекъсва веригата с компютъра преди да си разпознае чипа, който носиш. Ако я дава произволно, а си я нямал преди намесата на застрахователя, карай им колата да си оправят бакиите.
  14. Огледалото не се връща докато маневрираш напред назад на място. Потеглиш ли се връща щом развиеш някаква нормална скорост.
×
×
  • Create New...