Rijku Публикувано 10 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2017 Здравейте колеги, Днес ми се случи нещо, докато си карам по баир нагоре без много напън изведнъж заби муцуната и започна да трака ужасно силно направо като трактор. След като спрях и загасих двигатела отворих казанчето на охлаждащата течност направо кипна (от скоро само на вода карам защото имах проблем с теч). Не мога да си обясня какво е станало, а и не разбирам почти нищо по двигатели и др. Казаха ми, че може да е проблем с турбото. Моля Ви да ми дадете някакви насоки преди да отида на майстор и да видим за к'во става реч. И само да добавя, имам от онея OBD II и ми показва вакуум на турбото в движения на 0,4 и не мърда повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rijku Публикувано 10 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2017 Изглежда скъсан маркуч на вакуума, благодаря за отговорите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirhot Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 провери и оста на турбото перките да не се удрят в тялото (да няма луфт) нормално е като не ти бачка турбото колата се тормози на 100% и затова е кипнало казанчето на антифриза. Дано се оправи само от смяна на вакумен маркуч за размер ще те излъжа може 4 или 6 Sent from my x600 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 Виж за запушване на цедката в резервоара и по принцип по пътя на горивото до помпата, прилича ми на подобен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rijku Публикувано 11 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 (Редактирано) Нафтата която налях ми се стори мътна и после долях още 20 литра бистра нафта, а това което се счупи всъщност е нанизано на маркучетата и се намира до горния клапан който прилича на Н75 Редактирано 11 Юни 2017 от Rijku Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rijku Публикувано 11 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 Прилича на предполагаемия виновник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Клапан N18 за ЕГР. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rijku Публикувано 16 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Споделям малко информация, освен клапана (който не е причината да стане така според майстора) колата е прескочила зъб напред и виновника може би се оказва обтяжната ролка на ремъка която е изместена от маркерите си. А може и ремъка да се е отпуснал което е малко вероятно но все пак възможно. Колата е в ред и можете да затворите темата. Благодаря Бат Сашо за вниманието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване