snak3bg Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Здравейте! На скоро си купих А4 АФн двг. фейслифт. След рециклирането на протеклата ми рейка, майстора не е зацепил волана добре и на един ляв завой стана мазало ;( Както и да е, вкл се клаксона, еър бега светна, общо взето изпуши лентовия кабел. Сега си поръчах такъв от германия(същия сер. №, понеже съм с мултифункцион. волан). Въпроса ми е може ли някой да ми препоръча човек, който знае какво прави, от Варна, та да оправим тези бакии дето ми ги натресоха? Благодаря ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Ако кабела е нов ще бъде в така нареченото "монтажно положение", т.е. ще бъде фиксиран по някакъв начин, за да може да се монтира при "прав волан" и тогава да се махне фиксацията. Бих ударил едно рамо, но тези дни не съм във Варна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snak3bg Публикувано 18 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Благодаря Нико. Ами не е нов. Всъщност го чакам другата седмица да дойде. Ще се радвам да се запознаем, когато се върнеш във Варна. Четох някъде, че ако е 2ра употреба, трябва да се калибирира с ваг-кома. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 (Редактирано) Идеалния вариант е, да се разберете с продавача и да го свали при прав волан, да го фиксира така и така да се монтира, ако положението му при свалянето е незнайно, вече става тегаво. Да не сбъркам, но при спиралата вътре е с лява посока, т.е. кабела се навива и затяга при завиване на ляво, така ако не знаеш в какво положение е свален, може да се навие до отказ (мноооого внимателно), като оттам се завърта обратно и се броят точно половината обороти на волана и още една четвърт и така се монтира в средно положение. За VAG-COM не знам, вероятно ще иска калибрация, ако колата е със стабилизиращ асистент и с датчик за положенето на волана. Редактирано 18 Юли 2017 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snak3bg Публикувано 18 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Ами нямам ЕСП. За съжаление няма как да се разбера и с продавача, най-малкото не знам немски Явно ще става по трудния начин ;( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H7NightBreaker Публикувано 20 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2017 Ако го сложиш и му завърти оборотите ще разбереш къде му е средата, при мен има по четвърт оборот на волана горница за да не се пренавие и да се скъса, момента с: да не мръдне от центъра при транспорт го забрави....просто го.пробвай и следи буксата колко оборота прави, аз така го направих без проблем....успех (: Изпратено от моят C6903 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snak3bg Публикувано 21 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2017 Благодаря, колега Гледах един клип в тубата ( ) Мисля, че бих се справил ако е само това Другия ми въпрос е кога трябва да си направя реглажа, след или преди да си поставя лентовия кабел? В момента волана ми е леко изместен. Волана си прави 2,5 оборота на ляво и толкова на дясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snak3bg Публикувано 24 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 Колеги, намерих си лентовия кабел. Моля, ако някой е по-наясно да ми каже кога да си направя реглажа на предницата? След или преди да сложа кабела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване