Jump to content

Придърпване при подаване на газ и пускане на скорост


victor4o4

Recommended Posts

Здравейте, колеги! 

 

Имам един леко дразнещ проблем с моята А4-ка (1.8 АДР 1997 газ инж.-бензин) и той се състои в следното:

 

Когато карам на скорост и махна крака си от педала на газта понякога колата започва да придърпва. Това придърпване се усеща и при по-рязко ускорение на ниска предавка. Преди време пак имаше подобен проблем, но проблемът беше решен след смяна на рейка на газовия инжекцион и смяна на свещи (това се случи преди 10000 км поне). 

 

Сега, като я закача на VCDS ми излиза следната грешка: 00561 Mixture Adaptation Limit MUL Not Reached 

 

От какво може да е? Дали газовата има нужда от настройка, или по-скоро MAF сензора е заминал? Как да разбера към какво да се насоча?

123.PNG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройка на ГИ особено в движение.

Погледни си тримовете в 8-ми канал,

те ще те насочат какво да се пипне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря за бързия отговор, колега! Би ли могъл да ме насочиш какво да гледам на тримовете като я закача довечера? Или да пратя снимка да погледнеш?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средние две полета, не трябва да са над/под +/- 10%. Колкото повече се доближават до 0 ( нула ), толкова по-добре. Ако са със знак +, значи е бедна сместа, и обратно, ако са със знак -, тогава сместа е богата.

Поле 2 е за работа на място, поле 3 е за в движение. Границите са +/-10%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, току-що закачих колата на ваг-кома и за моя изненада при рутинната проверка за грешки излезе грешка 16514. Качил съм снимка. 

Качвам и клипче на тримовете. https://photos.app.goo.gl/7XZXBIjjD9PCs9F43 Поразрових се из каналите нагоре-надолу за да видите какви показатели дава. Тестовете са правени на бензин в спряло положение. 

1234.PNG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката за лабдасондата е временна, не е притеснителна.

Корекцията за работа в движение е притеснитено ниска ( -19,5% ), което означава, че сместа е прекалено богата. Трябва леко обедняване ( намаляване на количеството ) подаваното от дюзите гориво ( LPG ).

Но това трябва да се прави в движение с дота каране и проби на различни коефиценти за газовите времена. Иска си занимавка, а повечето "газаджии" не им се занимва и правят едни настройки на място, и след това те пускат да си трошиш главата.

Пиши на колегата Муцев, ще ти помогне много повече от мен.

Човека се занимава професионално с газови уредби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...