victor4o4 Публикувано 27 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2017 Здравейте, колеги! Имам един леко дразнещ проблем с моята А4-ка (1.8 АДР 1997 газ инж.-бензин) и той се състои в следното: Когато карам на скорост и махна крака си от педала на газта понякога колата започва да придърпва. Това придърпване се усеща и при по-рязко ускорение на ниска предавка. Преди време пак имаше подобен проблем, но проблемът беше решен след смяна на рейка на газовия инжекцион и смяна на свещи (това се случи преди 10000 км поне). Сега, като я закача на VCDS ми излиза следната грешка: 00561 Mixture Adaptation Limit MUL Not Reached От какво може да е? Дали газовата има нужда от настройка, или по-скоро MAF сензора е заминал? Как да разбера към какво да се насоча? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 27 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2017 Настройка на ГИ особено в движение. Погледни си тримовете в 8-ми канал, те ще те насочат какво да се пипне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 27 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2017 (Редактирано) Благодаря за бързия отговор, колега! Би ли могъл да ме насочиш какво да гледам на тримовете като я закача довечера? Или да пратя снимка да погледнеш? Редактирано 28 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 27 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2017 Средние две полета, не трябва да са над/под +/- 10%. Колкото повече се доближават до 0 ( нула ), толкова по-добре. Ако са със знак +, значи е бедна сместа, и обратно, ако са със знак -, тогава сместа е богата. Поле 2 е за работа на място, поле 3 е за в движение. Границите са +/-10%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 27 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2017 Колега, току-що закачих колата на ваг-кома и за моя изненада при рутинната проверка за грешки излезе грешка 16514. Качил съм снимка. Качвам и клипче на тримовете. https://photos.app.goo.gl/7XZXBIjjD9PCs9F43 Поразрових се из каналите нагоре-надолу за да видите какви показатели дава. Тестовете са правени на бензин в спряло положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 28 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2017 Грешката за лабдасондата е временна, не е притеснителна. Корекцията за работа в движение е притеснитено ниска ( -19,5% ), което означава, че сместа е прекалено богата. Трябва леко обедняване ( намаляване на количеството ) подаваното от дюзите гориво ( LPG ). Но това трябва да се прави в движение с дота каране и проби на различни коефиценти за газовите времена. Иска си занимавка, а повечето "газаджии" не им се занимва и правят едни настройки на място, и след това те пускат да си трошиш главата. Пиши на колегата Муцев, ще ти помогне много повече от мен. Човека се занимава професионално с газови уредби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 28 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2017 Колега, тестовете бяха направени на бензин. Това променя ли нещо? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 28 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2017 Чуй се с Муцев и ще оправите нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 28 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2017 Благодарско) Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване