ivanovtx Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Колеги имам странен проблем с 2.0 90hp АВТ мотор.Проблема е следния, при палене винаги няма обороти, играят и гасне постоянно докато не загрее на около 70градуса и нагоре няма проблеми държи си 800 оборота на празен ход.Сменил съм кабели, свещи, палчето на делкото, двата температурни датчика, купих нов ТПС сенсор(след като го монтирах проблема се оправи на половина защото преди това като е студена не държи обороти и гасне, а като загрее ги държеше на празен ход над 1200оборота), стъпковия мотор е проверен работи.Това го прави и на бензин и на газ! Къде да търся вече проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 20 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 Обиколих и няколко сервиза никой не можа да останови проблема и ме посъветваха да пробвам да сменя компютъра. Проблема е, че немога да открия като моя-а навсякъде ми предлагат този модел, дали ще стане ако сложа такъв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pezi Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 провери стъпковия мотор ако дава грешка при четене го смени в негоима датчик за положение ако се прецака така се държи стъпкович мотор ти е с 6 пина нали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 11 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2017 Понциометърът трябва да бъде нстрен. Вероятно затова държи високи обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 26 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 На 8/20/2017 at 10:24, ivanovtx написа: а Колеги каква е разликата в двата компа? Мога ли да заменя първия с другия и двата са от 2.0 90коня мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 РАзликата е очевидна, в номерата /единият завършва на Е другия ан С / и вероятно имат различни характеристики. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 На самата моно инжекция има датчик за въздуха проводниците са запресовани и с годините не правят добър контакт. Потърси темата за ремонт ,разпробива се от страни текстолита и се запоява. Четири на брой са изводите вътрешните за моното ,външните за датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 27 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 (Редактирано) Колега може ли малко повече инфо, че не те разбрах или поне темата за която спомена, че не намирам нищо. Мерси! Редактирано 1 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване