atanasovkn Публикувано 22 Август 2017 Доклад Share Публикувано 22 Август 2017 Здравейте ,колеги ! Искам да ви попитам дали може да ми помогнете с един проблем който го забелязах тази сутрин ? Запалих колата и тъй като беше тъмно ми направи впечатление ,че дневните светлини не светнаха ,а те светват при 13.4 волта. Мушнах в запалката волтметъра и ми показа 12,2 волта ! По таблото не ми изписваше или обозначаваше нищо ! След подаване на газ зареждането си дойде на 14,3 . Угасих колата,запалих я и пак същото ?! Да вмъкна ,че преди месец сменях релето дето е в комплект с четките поради изтъркана четка . Някой има ли идея ? Благодаря предварително !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 22 Август 2017 Доклад Share Публикувано 22 Август 2017 Писал си дневните не светват на тъмно,при мен на тъмно сработват и след няколко секунди след като фотосензора разбере че е тъмно ,включва основните,дневните на тъмно не би трябвало да работят,а може и акумулатора да е отслабнал и да му трябва малко време да достигне необходимото напрежение за вкл на дневните.Ако си без фотосензор,проверяш колко ти зарежда генератора,замерваш акумулатора и ще разбереш дали има проблем,във всички случаи модула за дневните сработва след запалване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 22 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2017 (Редактирано) Нямам сензор ,колега ! Зареждането е ок -14,3- 14,4 ! Дневните светлини ми сработват при мин. 13.4 волта. А тъмнината просто ми показа ,че има проблем ,защото не ми сработиха светлините който аз съм ги слагал допълнително . Просто при палене колата не зарежда , след натискане на педала на газта започва да зарежда и съответно дневните сработват което потвърждава информацията на волтметъра . Редактирано 22 Август 2017 от atanasovkn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 23 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 никой ли няма идея от какво може да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 23 Август 2017 Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 Аз лично не виждам проблем,след като изгасва лампата със символ акумулатор,и зарежда нормално,може да им трябва малко време да улегнат новите четки,пробвай със вкл няколко консуматора,запали и виж дали веднага ще започне да зарежда,иначе хлабав ремък и проблем с ролката ги изключвам защото не си споменал нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 23 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 Дано си прав ,колега ! Но ми предстой един преход до германия и ми е притеснено ! Но продължава да си го прави и днес и ми е малко тъпо ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barash Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 Колега не съм на ти с тоците но и аз се вкарах в едни филми, Зарежда ше ми както си описал само че аз нямам днввни светлини. Един ден просто си светна акумулатора и реших да си го правим четки и реголатора,но не смених колектора медната част на ротора. И след 1 2 дена пак светна,ако имаш възможност смени и колектора. Сега съм с един 2 ръка и зарежда абсолютно по същия начин кога запалим 14.2 След 1 2 часа пада на 13 .4 и 5 и така сигорно и той е за ремонт но за сега така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 24 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 мерси колега ! ще го сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 26 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 Някой има ли идея от къде може да се намери този меден колектор на който лягат четките ? С валео алтернатор съм . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 Предполагам че това търсиш,мислех че не се предлага като отделна част,ама явно го има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 29 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2017 Оказа се реле-регулатор ! Смених го и всичко заспа . Тук в Кюстендил се оказа , че има един пич който сменя четките на оригиналния регулатор и не е нужно да се взима ново , ако е само за четки . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване