Jump to content

зареждане на б6


atanasovkn

Recommended Posts

Здравейте ,колеги ! Искам да ви попитам дали може да ми помогнете с един проблем който го забелязах тази сутрин ? Запалих колата и тъй като беше тъмно ми направи впечатление ,че дневните светлини не светнаха ,а те светват при 13.4 волта. Мушнах в запалката волтметъра и ми показа 12,2 волта ! По таблото не ми изписваше или обозначаваше нищо ! След подаване на газ зареждането си дойде на 14,3 . Угасих колата,запалих я и пак същото ?! Да вмъкна ,че преди месец сменях релето дето е в комплект с четките поради изтъркана четка . Някой има ли идея ?

Благодаря предварително !!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писал си дневните не светват на тъмно,при мен на тъмно сработват и след няколко секунди след като фотосензора разбере че е тъмно ,включва основните,дневните на тъмно не би трябвало да работят,а може и акумулатора да е отслабнал и да му трябва малко време да достигне необходимото напрежение за вкл на дневните.Ако си без фотосензор,проверяш колко ти зарежда генератора,замерваш акумулатора и ще разбереш дали има проблем,във всички случаи модула за дневните сработва след запалване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам сензор ,колега ! Зареждането е ок -14,3- 14,4 ! Дневните светлини ми сработват при мин. 13.4 волта. А тъмнината просто ми показа ,че има проблем ,защото не ми сработиха светлините който аз съм ги слагал допълнително . Просто при палене колата не зарежда , след натискане на педала на газта започва да зарежда и съответно дневните сработват което потвърждава информацията на волтметъра .

Редактирано от atanasovkn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не виждам проблем,след като изгасва лампата със символ акумулатор,и зарежда нормално,може да им трябва малко време да улегнат новите четки,пробвай със вкл няколко консуматора,запали и виж дали веднага ще започне да зарежда,иначе хлабав ремък и проблем с ролката ги изключвам защото не си споменал нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано си прав ,колега ! Но ми предстой един преход до германия и ми е притеснено ! Но продължава да си го прави и днес и ми е малко тъпо ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм на ти с тоците но и аз се вкарах в едни филми,

Зарежда ше ми както си описал само че аз нямам днввни светлини.

Един ден просто си светна акумулатора и реших да си го правим четки и реголатора,но не смених колектора медната част на ротора.

И след 1 2 дена пак светна,ако имаш възможност смени и колектора.

Сега съм с един 2 ръка и зарежда абсолютно по същия начин кога запалим 14.2

След 1 2 часа пада на 13 .4 и 5 и така сигорно и той е за ремонт но за сега така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се реле-регулатор ! Смених го и всичко заспа . Тук в Кюстендил се оказа , че има един пич който сменя четките на оригиналния регулатор и не е нужно да се взима ново , ако е само за четки .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...