Maci79 Публикувано 30 Август 2017 Доклад Share Публикувано 30 Август 2017 Проблем с ABS и ESP.На диагностика ми дава проблем в помпата.Беше изгорял един бушон. Смених бушона изтрих грешката и всичко е видимо добре.НО .... тръгна ли да се движа и при 30 км/час двете лампи пак светват. Дайте съвет каква е причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danail89 Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Виж да не е дачика на ABS при мен беше същото и това се оказа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 31 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 къде е този датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 На всяко колело има по 1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 31 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 За тези знам но как мога да ги проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitartulev Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 (Редактирано) Преди 23 часа, Maci79 написа: Проблем с ABS и ESP.На диагностика ми дава проблем в помпата.Беше изгорял един бушон. Смених бушона изтрих грешката и всичко е видимо добре.НО .... тръгна ли да се движа и при 30 км/час двете лампи пак светват. Дайте съвет каква е причината. Проблемът ти е в помпата на АБС,Диагностиката ти я показва много ясно,Най вероятно не работи електромотора.Възможна причина износени четки,Мисля че е капселован но се сменят,Ако беше сензор на някое колело диагностиката щеше да ти покаже на кое колело точно е,Успех с ремонта. Редактирано 31 Август 2017 от dimitartulev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 Прав е колегата, не съм чел внимателно. Едва ли е в колелата проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 1 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 Ако сменя помпата с друга май трябва да я кодирам. На колите са сложили помпата на лесно за ремонт място а на Q7 са я заврели на кучето в .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitartulev Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 Защо си намираш работа като сменяш цяла помпа.Да свършат четките е вероятно 99% Да изгори платката е вероятно 1% Но ако имаш още една и си решил можеш да я смениш но не забравяй ще трябва да я обезвъздушиш а това става софтуерно,Има един друг начин за активиране на мотора и обезвъздушаване но трябват умения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 За да се ремонтира не се ли сваля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 1 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 За да сменя чешките трябва ли да извадя цялата помпа или мога да извадя само ел. мотора.Там където са го заврели нямам представа как може да се извърши ремонт на място.Някой правил ли е подобен ремонт без демонтаж на цялата помпа.В нета не намирам инструкция или клип за подобен ремонт на Q7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitartulev Публикувано 4 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2017 Наистина помпата не е като другите коли а е сложена на труднодостъпно място затова се налага сваляне на цялата и ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 6 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2017 На тази кола мотора на ABS е запресован за блока . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 10 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2017 Defective intermittentТова е сегашната грешка: 014 Defective inter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 17 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2017 Един въпрос към по-разбиращите: Мога ли да монтирам ABS от А6 4F на Q7?Номера на модула на А6 е 4F 0614 517 AA а на Q7 e 4L 0614517 E. За А6 модула е на половината от цената от този за Q7.Ще променя кодировката на модула/ще препоша моя код и ще го сложа на новият модул/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 25 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Намерих и от Q7 но последната буква при мен е Е а аз намирам с други.Никой ли не е сменял ABS ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Ми те на q7 обикновено не си ги правят сами. Виж по английските и руските форуми. Те са много народ и доста пипат сами. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 30 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2017 Модула го поправих собственоръчно но имам проблем с обезвъздушаването.Някой може ли да даде препоръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2017 (Редактирано) доколкото знам абс си има процедура. влизаш в абс, отиваш на basic sttings 001 GO и следваш инструкциите. Но по-добре да сте 2-ма. Трябва да се натиска педала, да се отварят пробките в нужните моменти. И да следиш да има течност е съда отгоре. И на колелата с маркуч потопен в шишенце с течност, че може да вземе въздух. Ако си с по 2 пробки на апарат трябва и от двете - първо външната. Друг вариант е да смучеш с голяма спринцовка през пробките на колелата, но не знам дали ще стане. Редактирано 30 Септември 2017 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 30 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2017 Това го правя но няма успех.Но....не съм видял да ли има втора пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2017 кое правиш - с компютъра да пуснеш абс-а ли? Другият вариант е с помпа за смяна на течността през казанчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 30 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2017 С компютър с vcds през basing settings. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2017 Потъва педала ли? Пробвай да смучеш със спринцовка през пробките. А главния цилиндър може ли да има въздух, че и той си има система за обевъздушаване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 1 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2017 Давам +1?за mshbul че ме подсети за втора пробка за обезвъздушаване. Сагата със спирачките ми е приключена.Поправих ABS мотора и го монтирах обратно. Лампите на таблото изгаснаха и нямам грешка в модула. Темата може да се заключва!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2017 Е сега като си доволен вече, моля обясни какво ремонтира на абс и как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване