bluereidon Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 Колеги проблема е следния - без значение дали колата е топла или студена върти адски много докато запали(накрая винаги пали),като запали колата започва да се дави в началото,потрисва странно и отзад от ауспуха излиза черен пушек.Забелязва се силна миризма на бензин след като запали.Един познат ми казва,че е възможно дюзите ми да са за смяна,защото били заводски Бошови а те много често се запушвали при този модел.Друг ми каза,че е възможно да има проблем при температурните датчици и да пробвам да ги сменя.Колата ако я запаля и огася и веднага завъртя ключа пали веднага,но ако я оставя дори 10-15 минути пак въртенето се почва и пак същия проблем....От къде да почна и как мислите какъв е проблема?Колата е газ/бензин с газов инжекцион Романо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluereidon Публикувано 10 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2017 Сутрин на студено пали една идея по-бързо,но пак смърди здраво на бензин...Някакви идеи колеги ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 10 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2017 Като за начало направете една диагностика, едва ли някой може да ти каже къде ти е проблема ей така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluereidon Публикувано 11 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2017 Диагностика е направена,няма никакви грешки,но все пак колата е ОБД 1 ,повечето неща не ги хваща компютъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluereidon Публикувано 11 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2017 Температурен датчик или датчик на Хол може ли да са проблема според вас ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 11 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2017 За тях би трябвало да ти даде грешка, а темп. датчик можеш да го видиш какво показва с ВАГ ком. Да не дърпа въздух от някъде - маркуч или пластмасовия колектор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване