Jump to content

Ауди а4 б6 1.9 тди АВФ мудна(тромава)


Митака55555

Recommended Posts

Смених температурен датчик на антифриза, смених меката връзка на генерацията, изгорих цял резервоар с оригиналната добавка. Колата осезаемо се оправи след смяната на меката връзка на генерацията, беше скъсана свиреше и вибрираше яко.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги да иззползвам темата и аз...как се проверяват тези клапанчета за егр и мекото гасене дали работят ,дали иззпускат вакуум?А  и нормално ли е на егр да не ми идва никакъв вакуум?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо смени всички вакуумни маркучета. Ако няма ефект взимаш едно подходящо маркуче намушкваш го в определения клапан, засмукваш, задържаш и гледаш съответния клапан дали се мести и се задържа.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, kolitooo написа:

Колеги да иззползвам темата и аз...как се проверяват тези клапанчета за егр и мекото гасене дали работят ,дали иззпускат вакуум?А  и нормално ли е на егр да не ми идва никакъв вакуум?

автора на темата те е насочил много точно и ясно„за мекото гасене  вакума сработва само в момента на гасене на колата,в другото време там няма вакум,за егр-а и там има условия за да сработи,аз не ги знам,моя е изключен,ако кажеш какви са ти симптомите ще е по-лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.11.2017 г. at 9:17, Митака55555 написа:

Смених температурен датчик на антифриза, смених меката връзка на генерацията, изгорих цял резервоар с оригиналната добавка. Колата осезаемо се оправи след смяната на меката връзка на генерацията, беше скъсана свиреше и вибрираше яко.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

сега видях този отговор,искам да те питам защо реши да смениш темп датчик „не работеше или,,,,,,,,,питам информативно че не съм сигурен моя дали някога е сменян и да знам какво да очаквам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не вървеше много, дюзите работеха по шумно поради неправилна горивна смес и вентилатора се включваше на макс при работещ двигател. За това го смених.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...