radich Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 И какъв беше проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Нещо от бензина най-вероятно се е скапало,,,,,, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 23 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2017 Смених температурен датчик на антифриза, смених меката връзка на генерацията, изгорих цял резервоар с оригиналната добавка. Колата осезаемо се оправи след смяната на меката връзка на генерацията, беше скъсана свиреше и вибрираше яко. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolitooo Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Колеги да иззползвам темата и аз...как се проверяват тези клапанчета за егр и мекото гасене дали работят ,дали иззпускат вакуум?А и нормално ли е на егр да не ми идва никакъв вакуум? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 20 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Първо смени всички вакуумни маркучета. Ако няма ефект взимаш едно подходящо маркуче намушкваш го в определения клапан, засмукваш, задържаш и гледаш съответния клапан дали се мести и се задържа. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Преди 4 часа, kolitooo написа: Колеги да иззползвам темата и аз...как се проверяват тези клапанчета за егр и мекото гасене дали работят ,дали иззпускат вакуум?А и нормално ли е на егр да не ми идва никакъв вакуум? автора на темата те е насочил много точно и ясно„за мекото гасене вакума сработва само в момента на гасене на колата,в другото време там няма вакум,за егр-а и там има условия за да сработи,аз не ги знам,моя е изключен,ако кажеш какви са ти симптомите ще е по-лесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 На 23.11.2017 г. at 9:17, Митака55555 написа: Смених температурен датчик на антифриза, смених меката връзка на генерацията, изгорих цял резервоар с оригиналната добавка. Колата осезаемо се оправи след смяната на меката връзка на генерацията, беше скъсана свиреше и вибрираше яко. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk сега видях този отговор,искам да те питам защо реши да смениш темп датчик „не работеше или,,,,,,,,,питам информативно че не съм сигурен моя дали някога е сменян и да знам какво да очаквам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 21 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 Колата не вървеше много, дюзите работеха по шумно поради неправилна горивна смес и вентилатора се включваше на макс при работещ двигател. За това го смених. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване