Jump to content

Притрисане на първа скорост и при гасене на ДВГ


Vasil Sharinov

Recommended Posts

 

Здравейте колеги,

Моля за съдействие от Вас. Имам следното наблюдение на колата. Ауди А6C5, 1.9 тди афн двигател 1999 г. Когато потеглям на първа скорост с в нормални обороти се осеща едно притрисане. Така е и когато е студен двг и когаго е топъл, даже си мисля че когато е топъл притрисането е повече. Ако и вдигна оборотите при търгване, притрисането не се усеща толкува. Другото е когато загасям двг. Пак има едно притрисане. 

Един колега по форумите беше писал да се вдигне ръчната на колата и при опита да потеглиш на първа ако двигателя мърда много значи е тампон. 

Да добавя, на другите акорости няма проблем. 

 

Благодаря на всички които ще се включите с коментарите предварително. 

Търся съдействие от Вас защото искам когато отида при майстора да обясня къде да търси проблема горе-долу а и за да не ме обърснат за нещо дето не трябва. :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих по метода на колегата резултата е двигателя се повдига с  горе долу към 2-3 см. Май ще ходя ори махстира за смянс на тампони. Дано да не иьлиза много скъпо цялата интервенция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега аз имам A4 B5 AFN и имам същия проблем.
И според мен си за нов маховик, но погледни и тампоните защото е вероятно и те да са се разбили.
Мился да слагам твърд маховик от ACE двигател(50-на лв са 2 ръка), до колкото разбрах трябва да се вземат и нови и по къси болтове.
Моля някой ако е по компетентен да даде мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същите симптоми само без претрисането на двигателя при гасене/палене.

Не беше маховик!!! Смених само комплект съединител и колата заспа.

Важно за маховика е, като си на свободна и натиснеш съединитела дали променя звука, дали се чува металическо чукане/тракане/румолене?!?

Тествай като си на свободна да натиснеш съединитела и да го задържиш на позицията на зацепване тогава пак трябва отчетливо да се чуе този звук на румолене/тракане, усещаш ли педала да ти играе/бие по крака?!?

Пробвай да загасиш двигателя с натиснат съединител, ако го няма това претрисане (както е при ненатиснат) значи най-вероятно е от маховика.

Ето и едно клипче: 

 

Редактирано от Любомир Ватафов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Благодаря за информацията от колегата за начина за проверка. 

Проверих по метода с гасене на двигател с натиснат и ненатиснат съединител, еднакво си е гасенето на колата. има си притрисане. 

По другия метод на свободна когато натисна съединителя не се чува абсолютно нищо, няма никакво  металическо чукане/тракане/румолене или промяна на звука.

Какъв маховик е по-добре да взема ако се наложи. 

Какъв комплект съединител да взема.

Колега къде намери този маховик за 50 - тина лева. Аз като гледам по 150 втора рака никой не продава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...