Любомир Ватафов

Members
  • Content Count

    122
  • Joined

  • Last visited

About Любомир Ватафов

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Фиат

Recent Profile Visitors

1,460 profile views
  1. Хора, кви Поршета, кви морги. От тук си взех, тонирано, подгрееваемо, работи перфектно https://www.autopower.bg/стъкло-за-странично-огледало-van-wezel-audi-a6-sedan-4b-c5-2.4-0317837-g963c135-i11000074.html
  2. Купувам хоризонтална щора за багажник Ауди А6 C5!
  3. Ок. А успокоителна и обтяжното рамо може ли да им се прецени състоянието като се разглоби колата? Също така искам съвет за водна помпа. При обслужването сложи Hepu протече след 15 к смених я пак с Hepu и пак протече след около 15 к. За другите марки само лоши коментари чета. Дайте съвет.
  4. И още един доста важен въпрос. Нужно ли е да се сменят демпер (успокоител-ртепт.вибр.) и обтягащо рамо на ремъка. Същите са сменяни при предишното обслужване преди 50 000 км
  5. Важното е да стават драми и каквги по форума. Иначе няква конкретна информация по въпроса: няма!
  6. А колко километра им дават? За да знам тази година да си я карам ли до петата когато ще станат 60-65 хил или да сменям още сега?
  7. Здравейте, наближава време за обслужване и ми е интересно на какъв период и интервал от км сменяте ангренажен ремък и ролки. В момента съм с комплект на INA на 50 000 км и се чудя дали на около 55 - 60 000 км да сменям? В други теми, но за други модели четох, че ги сменят на около 70-80 000 км. Колата е 2.4 165 кс. ALF
  8. Здрав, ако е гледан. По-скоро тромав, но с ръчна е добре. Върви гладко, липсва му 6та скорост. Тече масло от капаците, сигурно и гори няква част. При мен 3 литра за 10 хил доливам.
  9. Според мойто скромно мнение и до колкото съм чувал не трябва да мърда стрелката на табло от 90. Щом се покачва в задръствания проблема според мен е във виско(ако има) или в ел.перката (може да не включва първа степен). Колеги са по-образовани технически - неко чуем и тяхното мнение! Съветвам да потърсиш решение възможно най-скоро, защото е доста вероятно проблема да е елементарен, но забавянето му да доведе до сериозни главоболия!
  10. На табло колата държи 90 градуса и не мърда, но в действителност температурата варира и в моменти когато отвори термостата повече температурата пада за някакви секунди до 83-85 гр и после нормализира 91-92 градуса, при изкачването за Хемус при Ябланица стигна 96 гр. За мен всичко е Ок.
  11. Здравейте момчета, След смяната на радиатора с нисенс нещата се оправиха! Пробвах я извън градско в доста жега 33-34 градуса, поддържаше си температура от 83 до 96 градуса (по климатик, табло 90). Темп. на маслото също падна с около 10 градуса (при 140 км/ч с клима държи около 110 гр. преди над 120 гр.) Радвам се че нещата се оправиха и се надявам при смяна на радиатор от друг колега да прочетат тази тема и да не правят грешка като мойта, защото за 50 лв спестени, могат да си отворят работа за 1000 лв. Благодаря ви за участието в темата и насоките
  12. Поръчал съм Нисен, ще го сменя другата седмица и ще пиша дали има положителна промяна!
  13. Колеги ще започна от радиатора. Майстора ми е на същото мнение и е имал същата драма с Van wessel не е смогвал в големите жеги както е при мен! Таблото отчита правилно, всички перки работят. Дано там да е проблема!
  14. При мен със сигурност стрелката тръгва от 90 гр на табло при 103 гр на климатик, което не е малка разлика!