Златомир Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Здравейте колеги, притежавам Audi A4 B6 1.8 t 150 Hp. От няколко дни, като запаля колата студена и не може да държи оборот, ако не подавам газ гасне. Затова подавам газ колкото да не угасне и така докато не прехвърли на газ, а на газ няма никакви проблеми с оборотите освен, че не върви както преди. Натрупва следните грешки: --------------------------------------------------------------------------- VCDS-Lite Version: Release 1.0 Control Module Part Number: 8E0 909 518 M Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 63251 2 Faults Found: 17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- След като ги изтрия се оправя, но след 2-3 паления на колата пак ги натрупва и започва да гасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Виж релето до ECU-то,май е с номер 373 ... за спукани спойки или окиси. За по сигурно и двете релета виж там какво им е състоянието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 каква му е функцията на това реле и каква е връзката му с тези грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boo_88 Публикувано 10 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2018 Богата смес, втората ламбда сонда след катализатора набива грешка. Най вероятно ти е задръстен каталозатора или е на парчета като моя. Другия вариант е да си го махнал пак ше вади грешка за B1 S2, но ще върви яко колата. Може и от дебитомера да е но трябва да се провери, махни му буксата и виж дали ще има промяна с паленето и оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 10 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2018 И при мен вади същите гершки, но не постоянно, а да речем през 3 седмици. Следя темата! @Boo_88 има ли вариант ако е скъсана мека връзка или тръба, веднага след катализатора, да набива въпросната грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Златомир Публикувано 10 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2018 Just now, Boo_88 написа: Богата смес, втората ламбда сонда след катализатора набива грешка. Най вероятно ти е задръстен каталозатора или е на парчета като моя. Другия вариант е да си го махнал пак ше вади грешка за B1 S2, но ще върви яко колата. Може и от дебитомера да е но трябва да се провери, махни му буксата и виж дали ще има промяна с паленето и оборотите. Мерси за помоща колега, ще пробвам с буксата на дебитомера. Катализатора стой, но как да разбера дали е задръстен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boo_88 Публикувано 10 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2018 sweetlioo ако пробива е след втората ламбда сонда няма да е проблем но свеки друг пробив преди сондите дали гърне турбо пътища или гарнитури е проблем и ще бърка горивните смеси и почват грешките с ламбда сомди и дебитомери. Златомир ако каталозатора е запушен се усеща един кисел мириз на сяра когато колата работи на място или поне на мен така ми миришеше някои го определят като на развалени яйца или просто задушлива неприятна миризма около колата. Но най точния вариант е на газ анализатор по пунктовете за технически преглед ги има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 10 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2018 А къде се намира втората ламбда сонда по принцип? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boo_88 Публикувано 10 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2018 веднага след катализатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване