Jump to content

3.0 tdi компресия


RhythmiX

Recommended Posts

Здравейте колеги.

имам проблем с работата на двигателя.

първоначално ди помислих,че са свещи даваше грешка за изгорели свещи на 2-ри и 5-ти цилиндър,но ми ги провериха и казаха,че не са изгорели.

Причината за проверка беше че като стана студено колата палеше по-трудно след проверка на свещи ау колата почна да не работи равномерно,на N работи спокойно,когато включа на D все едно има проблем с тампон.

проверихме дюзите защото едната дюза даваше високи стойности,но при тях де оказа че няма проблем,а ниска компресия на 5-ти цилиндър все още не са видяли от къде идва проблема с компресията.

преди това ми беше паднаш акумулатора 2,3 пъти,но преди да го сменя реших да видя от къде идва вибрацията.

слабия акумулатор дали не влияе на компресията?

и възможно ли е заради скапан акумулатор двигателя да вибрира така ?

колата в момента е в сервиз и е паднал акумулатора пак.

чакам да й дойде реда и искат да свалят главата да видят от къде идва липсата на компресия,днес мисля да Кажа на майстора да пробваме с друг акумулатор,но не знам дали това може да причини такава работа ба мотора.

както казах колата пали странно все едно цилиндрите не са в синхрон и на D вибрира,когато подам газ вибрациите изчезват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от акумулатора.

 

Колко по-ниска е компресията на този цилиндър и само той ли е?

 

Съмнявам се да ти се тормози мотора от ниска компресия в един цилиндър. На другата ми кола сега и отстранявам същия проблем където първият от 4 цилиндъра имаше 8 бара, докато другите са на 12 и от време на време даваше само misfire грешка, но по нищо не се усещаше че единият цилиндър няма добра компресия. Проблемът при мен беше в прецакан клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ти провериха свещите? Щото съм сменил до момента 3 свещи заради грешки и съответно грешките изчезнаха, а всеки път като ги гледаха старите и уж работят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска бяха свалили главата и проблема беше скъсана гарнитура на главата между 4-ти и 5-ти цилиндър.
Другата седмица,като я сглобят ще видим дали е бил там проблема,но най-вероятно.
Не знам как ги провериха свещите колега,защото бях в друг сервиз,а не в този,който е сега колата.
Само знам,че ги свалиха и след 5 мин казаха,че работят,значи толкова са ги гледали.

Сега направо ще кажа да ги сменят всичките,така и така е е разглобена. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...