lmbr

Members
  • Content Count

    505
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About lmbr

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A6/4F

Персонална информация

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1,445 profile views
  1. @fxa, нищо не се оказа... Проверих компютъра както ме посъветва тогава @mshbul и всичко беше абсолютно сухо. Помня, че пръснах контактен спрей на клемите и май друго не съм правил. Грешката просто си изчезна в някакъв момент. Не съм я виждал повече от година :)
  2. Колеги, търся 50-100 мл, ако на някой му е останало след смяната и иска да го сподели да драсне едно лично. Мерси
  3. Ще ти дойде диск + кабел. Ползваш тях. Най-вероятно ще трябва да ъпдейтнеш софтуера след като го инсталираш
  4. Аз също направих процедурата на @VBI ей така за спорта да видя какво ще стане и бих казал, че се усеща някакво леко подобрение. Иначе преди време съм резетвал и с VCDS (моята е 1вата половина на 2016 и все пак може да се резетва така) и тогава помня, че риташе адски много между предавките докато се адаптира. Според мен 2та вида резетване не са съвсем едни и същи, с оглед на поведението на кутията след всеки от тях.
  5. TPMS не е проблем с двигателя, а с налягането в гумите
  6. e то няма много там... Коко-Моко и компания не стават просто.
  7. @icodalev, тази стойност над 3000 лв. ми звучи като много стандартна цифра. Само не я карай при онези "разбирачи" от Малинова долина (friendly advice)
  8. @OvivO, Направи ли нещо по въпросът с липсващите канали 032 и 093?
  9. Дюзи. И преди да почнеш да задаваш въпроси ама как така, ама защо само на моменти... ще ти кажа: Играх го същия филм. Единствената разлика беше, че дюзите след рециклажа си бяха в доста добри граници през VCDS за разлика от твоите. И така почна лека полека да пуши като стоя на място. И не всеки път, само понякога. И обикалях сервизи и все обяснявах, че не са дюзи щото са правени и т.н. и т.н. И се почна едно сваляне на турбини, колектори, чистене, проверки, тестове и дори смяна на няколко сервиза. Ама си бяха дюзи. И да, преди да ги рециклирам също ми засичаше стартера, а след рециклажа спря да засича и нямаше останалите характерните признаци за дюзи. Ама като ги рециклирах още веднъж и се оправиха. Обади се на @petarik